Totaal aantal Berichten: 397
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Is er bekent of er al Xantia Break modellen zijn? Ik hoorde op een meeting ooit dat ie eraan zat te komen… Das al twee jaar geleden ofzo.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ze zijn er wel. “Starter” heeft ze gemaakt (1:43). Heel soms zie er wel één op eBay.
Ik vind ze niet goed lijken. De neus is veel te spits e.d. Daarom heb ik er nog nooit een aangeschaft. Maar misschien kom Norev ooit nog eens met een Break.
Jeroen
Inderdaad, we blijven hopen.
RR Miniatures heeft ooit de Xantia I break als kit uitgegeven.
(die moet ik nog bouwen, dus nog geen foto….)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Dit moet de Xantia Break van “Starter” zijn, niet héél lelijk naar mijn mening.
de verhoudingen zijn toch niet helemaal wat ze moeten zijn me dunkt…
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Het valt me mee denk ik, ik ga toch kijken of ik er eentje op de kop kan tikken… Ik de hand lijkt ie altijd anders dan op een foto.
rocco schreef:de verhoudingen zijn toch niet helemaal wat ze moeten zijn me dunkt…
dat ligt m.i. meer aan de manier waarop de foto is gemaakt; deze is te dichtbij genomen met te veel groothoek
ik maak foto’s van modellen altijd met een 80mm (tele-)lens, daarmee creeer je veel meer de illusie dat het een echte auto is, ipv een model
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
xantia break
is die xantia break in 1:18??
xantia break
is die xantia break in 1 op 18??
Re: xantia break
2cvfanaat2cv schreef:is die xantia break in 1:18??
nope 1 op 43
goed nieuws!!
DelPrado geeft in Italië een serie uit genaamd ‘Brandweerwagens uit de wereld’. Het laatste deel van die serie is een Citroen Xantia Break!
Enige tijd geleden werd een model hiervan aangeboden op E-bay. D
Dankzij familie in Italië krijg ik in december een exemplaar, maar ze zijn dus op de markt!
[/img]
j@n schreef:goed nieuws!!
DelPrado geeft in Italië een serie uit genaamd ‘Brandweerwagens uit de wereld’. Het laatste deel van die serie is een Citroen Xantia Break!
Enige tijd geleden werd een model hiervan aangeboden op E-bay. D
Dankzij familie in Italië krijg ik in december een exemplaar, maar ze zijn dus op de markt![/img]
welke schaal is deze
de meeste modellen van DelPrado zijn 1 op 43 (en soms 1 op 50)