ook leuk:
heb het eens gehad dat ik met mn eend naast een Mercedes E-klasse stond die niet wilde starten (t vroor buiten).
Ik krab eerst de ruiten schoon, stap in de auto, choke uit, starten en wegwegezen. Toen ik een halfuurtje later terug kwam, stond de WW bij die Merc
hahahaha wat een foto zeg… zo zie je maar weer… Porsche is ook niet alles
Kaporsche!gnignignigni
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dit heb ik ook eens meegemaakt…... 300SL-24 cabrio in paars gesleept met een zeer brakke BX van me…. gesleept naar de Mercedes dealer… en die monteurs dom genoeg om een opmerking te maken over mijn BX, zodat ik de “Maar de mijne doet het tenminste” kon lanceren en wij hard lachend konden vertrekken in de BX .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 58
- Saxo 1.4i SX automaat
- C1 Ambiance 5-deurs Sensodrive
- C1 Séduction+ 3-deurs
sans-pareil schreef:Dit heb ik ook eens meegemaakt…... 300SL-24 cabrio in paars gesleept met een zeer brakke BX van me…. gesleept naar de Mercedes dealer… en die monteurs dom genoeg om een opmerking te maken over mijn BX, zodat ik de “Maar de mijne doet het tenminste” kon lanceren en wij hard lachend konden vertrekken in de BX .
Tja er zijn helaas toch wel mensen die zeggen dat BX’en niet deugen. (sjezes wat ‘n stereotypering. )
Zo ook ‘n kennis van mij . Ik heb de link al naar hem doorgemaild, en ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft .
En dan te bedenken dat hij in ‘n ViezeWagen Golluf V 1.6 FSI rondrijdt. , :kotsen .
Maar ja, hét idee dat de BX een zeer onbetrouwbare auto is, heeft toch écht wel bijstelling nodig. Misschien geen echte “wereldkampioen betrouwbaarheid” maar toch ook geen “wrak-van-de-weg”. En de BX’en met dieselmotor doen het gewoon zó goed dat je die zonder meer “betrouwbaar” kunt noemen. En Duitse auto’s hebben een degelijk imago maar brengen het er doorgaans heel erg beroerd van af voor wat betrouwbaarheid betreft. Er zijn veel mensen die daar nog aan moeten wennen.
Dit had net zo goed een Golluf of Passat (of ‘n andere gerespecteerde duitse merk/model zoals bijv. Mercedes) kunnen zijn.
gr.
Matthijs
BX’en zijn gewoon GOEIE auto’s, we hebben er 3 gehad, en 1 ding, NOOIT langs de kant van de weg gestaan ! Wel liflafies van een kapotte startmotor, maar hij deed het altijd, en mensen die hem als brakke auto beschouwen hebben vaak zo’n bx gehad, waarvan de onderhoudshistorie niet bekend was, dan heb je idd een maandagmorgen auto.
Een BX heeft gewoon goed onderhoud nodig, that’s all :19 don’t TALK about a citroen, just DRIVE !
Met de Autoweek Forum-BX gaan we aan autominnend Nederland bewijzen dat een BX een heel fijne auto is!
Zie
www.awforumbx.tk
Ik citeer:” Waarom een BX? Het antwoord is redelijk simpel. Ten eerste is de
BX zo’n lelijke auto dat niemand er een wil hebben.
Gevolg: de BX is een van de goedkoopste auto’s die er te koop zijn.”
:25 Wat een ZIELLOZE uitspraak….. zeker een of andere puistenkop die dat heeft geschreven en die in een nixan rijd of een slopel….
BX is tenminste een auto die niet op andere lijkt… en ik vind het een mooie vorm… kunnen de auto’s van tegenwoordig aan tippen
De 1 vindt de BX lelijk, de ander niet. Ik vindt em mooi. En ik vindt dat wij ook maar eens aan de slag moesten met een forum-BX.
Maarja ... ik vindt zoveel he ...
Schijt aan originaliteit.
k citeer:” Waarom een BX? Het antwoord is redelijk simpel. Ten eerste is de
BX zo’n lelijke auto dat niemand er een wil hebben.
Gevolg: de BX is een van de goedkoopste auto’s die er te koop zijn.”Wat een ZIELLOZE uitspraak….. zeker een of andere puistenkop die dat heeft geschreven en die in een nixan rijd of een slopel….
Dat heb IK geschreven.
En zeg nou zelf, als je 10 willekeurige mensen vraagt wat ze van een BX vinden, zul je vaker horen dat ze ‘m lelijk vinden dan dat ze ‘m prachtig vinden.
Persoonlijk vind ik de BX een prachtige auto, en ben ik er helemaal aan verknocht.
Die tekst staat er gewoon bij wijze van geintje, we zijn juist met dat project bezig om de BX te promoten. En dat lukt, want op het hele AutoWeek-forum is er niemand meer die een BX geen leuke auto vindt nu.
haha… de boel een beetje domineren dus wel een goeie actie harm :schater
Och domineren…
Ik geloof dat ik met al mijn posts over mijn BX (“nieuwe velgen”, “interieurwissel”, enz enz) de nodige sympathie (of medelijden ) heb gewekt voor de BX.
Sinds we met het hele forum samen in dat project zitten is de BX echt een hype geworden, da’s wel grappig natuurlijk!
Overigens: ja ik heb best een paar puisten :p maar rijd niet in een nixan of slopel
hahaha…dat was ook niet fout bedoeld, maar t klinkt hard als ik zo’n tekst lees… vandaar dat ik dat neerzette
Och kijk maar eens op de (in aanbouw zijnde) site van de Belgische BX-club:
Bent U ook een van die chauffeurs die per ongeluk of noodgedwongen met een BX zijn gaan rijden? En ook zo aangenaam verrast? Door hoog comfort en duurzaamheid, laag verbruik en lage kosten? Ook geraakt door de verschrikkelijk lelijke vormgeving? Dan bent U misschien wel een geknipt lid voor onze BX-club!
ik zeg niks….. :cheer2