hoi!
bij het achteruitrijden en dan remmen, krijsen de remmen enorm hard, soms schrikwekkend, volgens de dealer is dat normaal omdat het 2 verschillende materialen zijn die elkaar raken, maar vind het enorm storend, heb nieuwe remklauwen achter dus het moet van de voorkant komen,
iemand een idee? of dezelfde ervaring?
grtz
Ik heb er ook last van en het is een bekend probleem.
Kijk even op de oudere/volgende pagina’s van het C4 forum, omdat hier al een paar keer eerder een topic over geopend is.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
jah maar blijkbaar jammergenoeg nog geen oplossing…
bij mij was het opgelost na installeren van nieuwe remklauwen vanachter
Citroen C4
Ik heb er ook last van. Ik ga het aankaarten bij de afspraak voor de 20000km beurt. Het is inderdaad ontzettend storend en voor een auto in deze prijsklasse ook niet acceptabel.
RogerH schreef:Ik heb er ook last van. Ik ga het aankaarten bij de afspraak voor de 20000km beurt. Het is inderdaad ontzettend storend en voor een auto in deze prijsklasse ook niet acceptabel.
zoiets is nooit acceptable (heb er wel geen last van na 24000km)
RogerH schreef:Ik heb er ook last van. Ik ga het aankaarten bij de afspraak voor de 20000km beurt.
Bij de beurt hebben ze de achterremmen een paar weken geleden onder garantie vervangen. Tot nu geen problemen meer.
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
jaruanja schreef:Citrolover schreef:Ik heb er ook last van en het is een bekend probleem.
Kijk even op de oudere/volgende pagina’s van het C4 forum, omdat hier al een paar keer eerder een topic over geopend is.hallo citrolover, ik zie uit je gegevens, dat je een C4 coupe rijdt met een panoramadak.
Wij overwegen praktisch dezelfde auto aan te schaffen, maar vinden nergens informatie over dat geweldige (?) dak. Daarom maar langs deze weg: hoe bevalt dit?groeten van Janneke
Dit is hier eigenlijk fftopic (misschien gewoon een nieuwe aanmaken… ) maar ik wil wel mijn mening geven. Ik heb het ook overwogen maar toch maar niet gedaan. Aangezien ik meestal niet met een “volle” auto rijd maar voornamelijk alleen, shaatte ik de toegevoegde waarde voor mij gering. Bovendien mis je dan wat hoofdruimte en dat wilde ik zeker niet. Overigens, ik meen dat dit onderwerp in een andere link al een keer is aan de oorde gekomen…