Vind snelheid nog niet echt optimaal..of ben ik een zeur?
René van Maren schreef:Ik blijf allen mijn wachtwoord intikken
je hoeft mij je wachtwoord niet in te tikken hoor, ik ben ongevoelig voor wachtwoorden
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Maak ik nog een typo ook zeg
Snelheid is iig goed!
Dan blijven alleen de smileys nog over….
Kleinigheidje heb je altijd he?
René van Maren schreef:
Maak ik nog een typo ook zeg
Snelheid is iig goed!
Dan blijven alleen de smileys nog over….
Kleinigheidje heb je altijd he?
Die overload aan smileys is wel stoer. Alleen lastig dat ze soms ook ineens onbedoeld in de tekst verschijnen.
Dat inloggen is wel irri idd.
Snelheid is (weer) prima. Dat aspect was de laatste tijd toch niet zo geweldig meer.
Ijs schreef:Vind snelheid nog niet echt optimaal..of ben ik een zeur?
wil je antwoord??
hel1 schreef:Ijs schreef:Vind snelheid nog niet echt optimaal..of ben ik een zeur?
wil je antwoord??
nah doe maar niet ..
hahaha
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
René van Maren schreef:Nu alleen nog de smiliespagina aanpassen
Al mijn computers gaan op tilt tijdens de extra smilies!
dit is volgens mij al zo’n beetje sinds er extra smilies zijn toegevoegd?
ik had er vorige week ook al last van.
nog steeds geen email van reacties, vind dit jammer en erg irritant omdat ik iedere keer op het forum moet kijken of er nog ergens op gereageerd is, heb alle cookies en tijdelijke bestanden en zo al verwijderd ( meerdere malen ) en een spam ding heb ik ook niet dus waar ligt dit aan ? wel een beetje vreemd dat ik de enige ben met dit probleem heb zelf ook niks veranderd aan mijn profiel
ik bedoel dit niet sjeikerig hoor
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De e-mail zal ik naar kijken, ik heb een vermoeden waar dit te vinden is, maar daar ben ik nog even aan aan het knutselen. Als je gewoon zomaar mail verstuurt vanuit je eigen standalone internet machine, dan lijkt het verdacht veel op een spamverzender. Hierdoor zou het best kunnen dat bepaalde mail niet aankomt. Er zijn een paar trucjes die ik kan uithalen, maar een deel van die probleem zou best wel eens bij je provider kunnen liggen die de mail bounct van cfnl.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
hel1 schreef:hoezo ouderwets?
Een half jaar geleden was de snelheid toch prima?
sans-pareil schreef:De e-mail zal ik naar kijken, ik heb een vermoeden waar dit te vinden is, maar daar ben ik nog even aan aan het knutselen. Als je gewoon zomaar mail verstuurt vanuit je eigen standalone internet machine, dan lijkt het verdacht veel op een spamverzender. Hierdoor zou het best kunnen dat bepaalde mail niet aankomt. Er zijn een paar trucjes die ik kan uithalen, maar een deel van die probleem zou best wel eens bij je provider kunnen liggen die de mail bounct van cfnl.
we wachten af
Groet Roy
misschien helpt dit een beetje: ik krijg gewoon de mailtjes, provider is chello
hel1 schreef:misschien helpt dit een beetje: ik krijg gewoon de mailtjes, provider is chello
heb alles via de kabel van @home dat zegt denk ik al genoeg
Groet Roy
Mails doen het weer!
Animal triste post coitum