Heeft te maken met de klepsteelrubbers die bij deze kilometerstand vaak niet al te best meer zijn bij de 1.9 tzi/gti
WYD schreef:Heeft te maken met de klepsteelrubbers die bij deze kilometerstand vaak niet al te best meer zijn bij de 1.9 tzi/gti
Mijne zijn idd ook niet best meer kilometerstand is rond de 185000 geloof ik.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
WYD schreef:Heeft te maken met de klepsteelrubbers die bij deze kilometerstand vaak niet al te best meer zijn bij de 1.9 tzi/gti
las het al in mijn Vraagbaak
maar dan was de rook blauw stond er bij, constand neem ik dan aan?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
maar dan was de rook blauw stond er bij, constand neem ik dan aan?
Fout, vooral bij gasgeven na een poosje stationair en bij gas los op de snelweg
Nee, dat hoeft niet persé, dan is er al niet veel meer van de rubbers over.
Als dat het geval is, verbruik je waarschijnlijk al een liter op minder dan 500km.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
WYD schreef:Nee, dat hoeft niet persé, dan is er al niet veel meer van de rubbers over.
Als dat het geval is, verbruik je waarschijnlijk al een liter op minder dan 500km.
als ik hem 1 week gebruik als die klaar is zie ik het al
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik controleer eigenlijk bij elke keer dat ik tank, mocht er een lekkage zijn, dan heb je die ook sneller in de gaten.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
WYD schreef:Nee, dat hoeft niet persé, dan is er al niet veel meer van de rubbers over.
Als dat het geval is, verbruik je waarschijnlijk al een liter op minder dan 500km.
dat wordt dus 1 liter extra op elke tank zowat
wordt dure hobby dan
@McDean
waarom gaat de TZi weg als die af is ipv de 1.4?
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
arjan_verkade schreef:
waarom gaat de TZi weg als die af is ipv de 1.4?
de 1.4 ben ik aan gehecht… daar kan ik geen afstand van nemen…
Daar heb ik al zoveel aangedaan…. Ik zou eerder een saxo blok erin lepelen dan die Bx weg doen ops:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
McDean schreef:arjan_verkade schreef:
waarom gaat de TZi weg als die af is ipv de 1.4?
de 1.4 ben ik aan gehecht… daar kan ik geen afstand van nemen…
Daar heb ik al zoveel aangedaan…. Ik zou eerder een saxo blok erin lepelen dan die Bx weg doen ops:
wat voor Saxo blok?
1.6 16v 120pk?
TZi blok in de 1.4?
gefeliciteerd en succes met het oplappen valt op het eerste gezicht idd mee
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
arjan_verkade schreef:
wat voor Saxo blok?
1.6 16v 120pk?TZi blok in de 1.4?
TZI blok is veel werk (XU ipv TU) en zonde van de TZI
Als ik dan bezig zou gaan met XU dan zou het metee..n een GTI motor worden
maar een saxo 1.6 16V met 120 standaard is leuk
Spagettie eraan, sport uitlaat en de rest… eventueel turbo erop ofzo
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
bovendien is een 14 ook zuiniger, groot bijkomend voordeel voor een student
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
OscarTZDTurbo schreef:bovendien is een 14 ook zuiniger, groot bijkomend voordeel voor een student
juist op lange afstanden 1 op 15….
korte afstanden of vlotte rijstijl 1 op 13 a 14
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nog een toevoeging:
mijn 1400 heeft nu 108 000 km op de teller staan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!