Leuke prijsvraag. Ik heb gisteren al wat zitten spelen met Google Earth en mijn Bx Turbo D12 staat zeer goed herkenbaar op de plaat. Ik zal vanavond even de coordinaten posten, dan kun je de fles wel opsturen.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
patje74 schreef:McDean schreef:deze is ook wel goed en hoef je nix voor te installeren
Dit zijn exact de zelfde foto’s hoor!
i know
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Als je google earth niet wil installeren dan gebruik je gewoon het internet:
Blijft prachtig speelgoed en sommige plaatsen zijn echt heel scherp te bekijken: Amsterdam bijvoorbeeld, maar ook Schagenm om maar wat is te noemen. En bekijk ook de drukte eens bij de Eiffeltoren!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Re: Prijsvraag: spot een Citroen op Google Earth
Ronald_Xantia schreef:Heel recentelijk zijn de satelliet foto´s van Nederland en Belgie op Google Earth sterk verbeterd.
Dit staat vandaag ook in de krant, maar ik heb mijn twijvels, heb het bedrijf opgezocht waar ik werk, in de hoop mijn Xantia daar te zien. Een compleet stuk nieuwbouw tussen 2 gebouwen ontbreekt . Nieuwbouw was al er al vorig jaar.
Re: Prijsvraag: spot een Citroen op Google Earth
ZX1.4i schreef:Ronald_Xantia schreef:Heel recentelijk zijn de satelliet foto´s van Nederland en Belgie op Google Earth sterk verbeterd.
Dit staat vandaag ook in de krant, maar ik heb mijn twijvels, heb het bedrijf opgezocht waar ik werk, in de hoop mijn Xantia daar te zien. Een compleet stuk nieuwbouw tussen 2 gebouwen ontbreekt . Nieuwbouw was al er al vorig jaar.
Het wisselt nogal per locatie. De regio Den Haag was bijv. al heel helder, maar mijn woonplaats is sinds kort wel sterk verbeterd. Dat wil nog niet zeggen dat ze ook gelijk een recente image online hebben gezet. Alleen de kwaliteit is recent geleden sterk verbeterd.
Even over Den Haag vliegen:
http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php/Cat/0/Number/595132/an/0/page/0#595132
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
hogervp schreef:Als je google earth niet wil installeren dan gebruik je gewoon het internet:
Huh? Waarom zou iemand dat niet willen dan? (opmerking van een langdurig Google Earth-junk)
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
karel schreef:hogervp schreef:Als je google earth niet wil installeren dan gebruik je gewoon het internet:
Huh? Waarom zou iemand dat niet willen dan? (opmerking van een langdurig Google Earth-junk)
euhhh, als je op je werk zit dan is dit de aangewezen tool.
en zie hier het parkeerterrein bij een dealer in het Noorden van het land staat. Met dank aan google maps. Er staat o.a. een 2CV geparkeerd.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zo, laat ik dit leuke topic ook eens uit de stofnesten halen met…
een DS!
Als je deze coördinaten in het GoogleEarth programma zet, dan kan je verder inzoomen >>> 52° 4’52.49"N 4°16’48.60"E
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Mijn eigen 2cv bij oude huis: