weet er iemand hoeveel de onderdelen kosten?
krijg net een set aangeboden voor 70 euro
2 asjes
2 plastieken buisjes
4 roullementen
2vermoedelijke pasringen
alles is wel in de originele verpakking van citroën
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165376&postdays=0&postorder=asc&start=0
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:weet er iemand hoeveel de onderdelen kosten?
krijg net een set aangeboden voor 70 euro
2 asjes
2 plastieken buisjes
4 roullementen
2vermoedelijke pasringen
alles is wel in de originele verpakking van citroën
das een nette prijs. Echter, zou ik gewoon even naar de Hegru rijden voor dit klusje. kost het 90 euro per kant, maar dan schroeven ze het er gelijk voor je onder.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ik denk de klus wel te klaren op 1 dag, as is er verleden jaar ook onderuit geweest dus alle bouten zllen zonder probleem los gaan dank zij kopervet
het is dan verschil van 110 euro, netjes verdient op 1 dag
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ik heb ook een c15 van leger met 1 laaddeur en die kraakt ook zo hoor . kunnen we daar iets aan doen of niet ? groeten
paso schreef:ik denk de klus wel te klaren op 1 dag, as is er verleden jaar ook onderuit geweest dus alle bouten zllen zonder probleem los gaan dank zij kopervet
het is dan verschil van 110 euro, netjes verdient op 1 dag
ah, ik lees net pas dat je 2 setjes voor dat geld kreeg. Tja, dan weet ik het ook wel ja
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik weet niet of de Hegru wel C15 doet. De veer van een C15 is nogal een rotding. Dus wellicht berekenen ze hier een meerprijs voor??
TIP: Maak eerst je C15 hydropneumatisch geveerd, dan kun je er wel terecht….
Test