McDean schreef:maar een saxo 1.6 16V met 120 standaard is leuk
Spagettie eraan, sport uitlaat en de rest… eventueel turbo erop ofzo
spaghetti? voor een 16V?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hel1 schreef:McDean schreef:maar een saxo 1.6 16V met 120 standaard is leuk
Spagettie eraan, sport uitlaat en de rest… eventueel turbo erop ofzospaghetti? voor een 16V?
saxo lieve schat
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:hel1 schreef:McDean schreef:maar een saxo 1.6 16V met 120 standaard is leuk
Spagettie eraan, sport uitlaat en de rest… eventueel turbo erop ofzospaghetti? voor een 16V?
saxo lieve schat
yes dear, maar is daar dan wel een spaghetti voor een 16V?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hel1 schreef:McDean schreef:hel1 schreef:McDean schreef:maar een saxo 1.6 16V met 120 standaard is leuk
Spagettie eraan, sport uitlaat en de rest… eventueel turbo erop ofzospaghetti? voor een 16V?
saxo lieve schat
yes dear, maar is daar dan wel een spaghetti voor een 16V?
jupz genoeg te krijgen (vaak zelfs op marktplaats)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Voor de 1.6 16v is wel een spaghetti te verkrijgen, onder andere van supersprint, maar die zijn aardig aan de prijs! Die van de 8v kom je heel wat vaker tegen.
WYD schreef:Voor de 1.6 16v is wel een spaghetti te verkrijgen, onder andere van supersprint, maar die zijn aardig aan de prijs! Die van de 8v kom je heel wat vaker tegen.
Die zijn dan ook maar €200
Denk overigens wel dat je die TZI heeeeel goed moet verkopen wil je alleen al de aanschaf waarde van een 1.6 16v terug krijgen
Dan heb ik het nog niet over de turbo-kit, carbon air-intake, spaghetti, aanpassen van de EPROM, wilde nokkenassen met verstelbare aluminuim tandwielen etc. etc.
Maar hé, dromen blijft leuk
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
YES..
Bx TZI bumper gris dolmen gekocht op de sloop
Van de week de overige maar is eraf halen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:YES..
Bx TZI bumper gris dolmen gekocht op de sloop
Van de week de overige maar is eraf halen
dat is alvast wat…...
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vieze kl*te auto
Stom rot ding is krommer dan ik dacht
Wie red hem wel???
doe maar een bod
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Verel. Wat is er krommer dan gedacht?
(foto?)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GoofBlikscha schreef:Verel. Wat is er krommer dan gedacht?
(foto?)
nou de chassis is RECHT :cheer1
dus de kracht is ergens anders gekomen
heb geen foto…
maar front is beetje uit fatsoen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
dr staan vast wel ergens stevige palen in Geesteren, waar je een touw of spanband aan kunt monteren. Daarmee kun je dat frontje wel weer in zijn fatsoen trekken.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stoterstangen90 schreef:dr staan vast wel ergens stevige palen in Geesteren, waar je een touw of spanband aan kunt monteren. Daarmee kun je dat frontje wel weer in zijn fatsoen trekken.
staan wel paar eiken aan de weg
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:stoterstangen90 schreef:dr staan vast wel ergens stevige palen in Geesteren, waar je een touw of spanband aan kunt monteren. Daarmee kun je dat frontje wel weer in zijn fatsoen trekken.
staan wel paar eiken aan de weg
Met een tweetal mokers en een hoop geduld kun je wel wat bereiken lijkt me? Afstellen van de koplampen zal altijd wel ellendig blijven; heb ik met mijn huidige 19TGD ook last van (heeft een iets geknikte bovenste radiateurbalk, en daardoor een opgebold front).
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Een vriend van me heeft laatst een flinke kus uitgedeelt aan een honda accord, de eigenaar van de accord stapt uit en zegt: niets aan de hand, ga maar naar huis jong, ik heb slechts een kras
Hoe aardig mensen ook kunnen zijn, ik verwacht niet dat die kerel zijn kofferbak nog netjes open krijgt, maar affijn.
Zijn Bixje lag aardig in de poeier, en dan bedoel ik echt een stuk erger dan bij de TZi, maar wel in dezelfde hoek!
Ik heb het als volgt opgelost:
De neus was natuurlijk flink naar binnen gedrukt, dus ik heb de lampen (of wat daar van over was) verwijdert, en een sleepkabel om de balk (boven bij de lamp) getrokken, en die om een boom gezet, vervolgens een stevige paal tussen het touw gestoken, en het opgedraaid, op die manier kun je heel gecontrolleerd het zooitje weer naar buiten duwen. vervolgens was de bovenste balk te ver naar onderen geduwd, hier heb ik een schaarkrik tussen geduwd, en deze opgedraaid totdat de balk hoog genoeg zat. Dan zit je nog met de verkreukelingen waardoor de koplamp en het knipperlicht niet goed meer passen, dit heb ik met wat stevige hamerkloppen zover mogelijk gericht, en vervolgens het touw en het krik trucje weer toegepast. uiteindelijk is de schade voor het oog volledig weggewerkt, toegegeven, gooi de motorkap open en je ziet meteen wat er is gebeurt, mja, dan nog, met een krasje kunnen auto’s nog best oud worden.
Wel is het zaak om de zooi tot in het belachelijke in de tectyl te zetten want het rot je binnen een week de auto uit als het eenmaal verbogen en beschadigd is, maar je kunt deze schade (behoudens het spatbord, de bumper en de lampen) best goed en vrij gemakkelijk zodanig wegwerken dat je het van buiten niet meer ziet. en laten we wel wezen, een auto van 13 jaar oud kan/hoeft/zal niet nieuw meer zijn, optisch in (zeer) goede staat is natuurlijk wel nog haalbaar!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX