oh ja, dit is het digit topic. voor de gt naar het andere draadje.
net met de post een mooie mistlampschakelaar gekregen voor de digit. ik had al wel een schakelaar gekregen, maar die was helemaal wit uitgeslagen, nu kan die weer in de reserve..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
vandaag bezig geweest met de grote verplaats-je-citroëns-aktie.
eerst naar haarlem met de 16V om de digit te halen, daarna naar bussum met de digit om de GT te halen, maar eerst even de wielen ruilen omdat de digit nieuwe voorbanden heeft en een achterband die langzaam leegloopt, allemaal zaken die niet handig zijn in een stalling, en in een optochtje van digit en GT naar vrienden ten westen van amsterdam om daar de digit te stallen tot ie in de echte stalling gaat die honderd meter verderop is, waarna ik Erik weer naar huis bracht, om via amsterdam, waar ik de GT even geshowd heb, meteen weer verder naar haarlem te rijden om de GT neer te zetten, en de 16V op te pikken.
zo, dat had ik ook al bij de GT gepost, maar ja, je moet er voor zorgen dat de informatie overal te vinden is hè?
de digit gaat even uitrusten in een stalling. om de auto goed op te knappen heb ik een goede deur nodig en nog zo wat… nu kan ik wel een deur helemaal opknappen en over laten spuiten, en dan de andere schade aan het plaatwerk aanpakken, maar dat kost klauwen geld, en die klauwen zijn er even niet.
buiten dat is het ook zonde om zo iets voor de winter te doen. ik kan beter nog doorzoeken en dan volgend jaar verder gaan. ondertussen heb ik de 16V en is de GT veel sneller in orde te krijgen (denk ik nu tenminste), en het leuke van projekkies is ook wel dat ze resultaat opleveren. eerst dus maar het makkelijke deel doen.
wordt vervolgd, dat wel..
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
volgens mij zie ik alleen een ourane op het verlanglijstje
na, dat lijstje moet je ook weer niet te serieus nemen, maar een donkergrijze ourane met weinig kilometers voor weinig geld en in goede staat, dat kan nog wel.
en een sport….. ik weet het nog niet, ik heb er al wel eens over nagedacht, maar ik denk dat ik dan eerst even alle andere projecten op orde moet hebben. sportjes, dat zijn toch wel èchte rakkertjes qua onderhoud heb ik begrepen. en €4000,- ligt ook voor mij een beetje buiten het budget van het moment.
vanaf nu (en eigenlijk al de hele tijd) ga ik alleen voor èchte buitenkansjes), verder ben ik even tevreden
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
buitenkansjes zijn het leukst, gewoon lekker wachten tot er wat voorbij komt en dan toeslaan!
met een bak geld kun je alles kopen, da’s geen sport
Zo doe ik dat ook altijd. Domweg moet het op het goede moment op je pad komen en meestal net op het moment dat je er eigenlijk niet naar op zoek bent, en dan toeslaan. Maar ja, als ik echt iets wil ben ik ook wel eens zo gek om er teveel voor te betalen
Dus of toeval bestaat? volgens mij wel
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer