Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
waarschijnlijk ga ik het helaas niet eens redden
Dit weekend zit de a1 dicht. Knooppunt hoevelaken en Barneveld
Dan zal ik dus de a12 helemaal af moeten rijden om er tekomen.
Dan zal ik ook knooppunt lunetten tegen komen.. En aangezien ik nog nooit op zon knooppunt gereden heb zal ik dus niet weten hoe en wat. En ik rij alleen dus ik weet niet of t dan wel zo verstandig is om over dat knooppunt te rijden.
En welke afslagen enzovoorts.
Dit is egt weer balen hoor dat die a1 afgesloten is. Waarschijnlijk kan ik dus dan niet komen op de meeting.
Of heeft iemand een alternatief?
Mvg Joost
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Het Nederlandse wegennet bestaat niet alleen uit snelwegen hoor!
en dan is er nog de trein!
maar is witte bergen dan nog wel te bereiken vanaf de A1? of is ie echt helemaal dicht? Hoe kunnen we hem dan het beste bereiken, heb nl nog geen GPS in de auto ..
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
witte bergen is niet te bereiken via de a1. Tenminste vanuit mijn kant dan (arnhem) In mijn eerdere post staat tussen welke punten die dicht zit.
TO ieksEmmu:
Jah maar dan zou ik dus een heel stuk binnendoor moeten.
Welgeteld zou ik denk ik daar een uurtje of 3 1/5 mee zoet zijn.
Eg wel bale dit
erwt schreef:maar is witte bergen dan nog wel te bereiken vanaf de A1? of is ie echt helemaal dicht? Hoe kunnen we hem dan het beste bereiken, heb nl nog geen GPS in de auto ..
“wij” (= joure) gaan gewoon via de A6 dan de A27. rijden we zo op de eemnes aan/af zonder enige discussie over de A1
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
sjoosie schreef:witte bergen is niet te bereiken via de a1. Tenminste vanuit mijn kant dan (arnhem) In mijn eerdere post staat tussen welke punten die dicht zit.
TO ieksEmmu:
Jah maar dan zou ik dus een heel stuk binnendoor moeten.
Welgeteld zou ik denk ik daar een uurtje of 3 1/5 mee zoet zijn.Eg wel bale dit
als je op http://www.routenet.nl als startpunt Bunnik en als eindpunt Eemnes invult dan heb je een beschrijving van dat stukje knooppuntengedoe A12>A27
ff printen…en dan :fijnsturen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
vanuit arnhem ben je eg wel binnen 1 uur in witte bergen !
ook met sluiproutes .
dat red jij !
sjoosie schreef:waarschijnlijk ga ik het helaas niet eens redden
Dit weekend zit de a1 dicht. Knooppunt hoevelaken en BarneveldDan zal ik dus de a12 helemaal af moeten rijden om er tekomen.
Dan zal ik ook knooppunt lunetten tegen komen.. En aangezien ik nog nooit op zon knooppunt gereden heb zal ik dus niet weten hoe en wat. En ik rij alleen dus ik weet niet of t dan wel zo verstandig is om over dat knooppunt te rijden.
En welke afslagen enzovoorts.Dit is egt weer balen hoor dat die a1 afgesloten is. Waarschijnlijk kan ik dus dan niet komen op de meeting.
Of heeft iemand een alternatief?Mvg Joost
Is niet zo moeilijk hoor aangezien je wilt aansluiten bij de colonnen vanaf bijleveld.
Komend vanaf Arnhem neem je de A12 en blijft alsmaar de A12 volgen richting Den Haag/Woerden etc.
Daar blijf je op tot je afslag 14/Woerden ziet. Daar ga je af en beneden op de afrit ga je naar links en weer naar links.Oftewel je neemt de oprit naar de snelweg richting Utrecht.
En dan opletten want dan kom je vanzelf een BP pomp tegen genaamd De Meern i.c.m. parkeerplaats Bijleveld.
Het is wel een stukkie om maar wel zo leuk om in colonne te rijden..
Als ik het goed heb dan hoef je zowel bij knooppunt lunetten als knooppunt ouderijn nergens van richting te veranderen, de A12 gaat dus altijd rechtdoor.
Hoop je daar te zien
Nico
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
MMMM.. en toch vind ik dit allemaal enorm lastig.
Kan je mischien nog iets duidelijker zijn simpele ziel?
Mvg Joost
mensen .. ik heb de keus om in de DS te komen of in de AX. Ik vind zelf de DS wel leuk maar deze heeft wat probleemtjes. De choque (schrijf je dat zo?) doet het niet meer. Ik moet hem dus onder de motorkap starten. Wellicht leuk om de choque tijdens de meeting te maken?
Zeg het maar ..
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Wie komen er op de Witte-Bergen meeting:
Erik Wijngaarden (in een peugeot 106 diesel)
Tom Duckpower (rijdt mee met Bram)
Thrillseekah (belooft nog niets ...)
gompy58
bx19gt
citroenc2
Ventora (indien z’n vriendin zich goed voelt)
JustShootMe (gaat proberen te regelen of hij kan)
xm’metje
sjoosie
Jf (gaat kijken of ie kan, komt met een volvo)
xantia02 (woont om de hoek en komt misschien ook wel ff)
M&M (gaat er ook zijn)
tafkak
Robb (komt als hij de nacht er voor niet uit z’n bed gebeld wordt)
Bassman (komt als de gezinsplanning het toelaat)
Ramon
Peteryed
Startpunt Joure (vertrek 10:00 uur):
citroen23
erwt
wyedema
2cv (vies)
Peteryed
Startpunt BP Tankstation Bijleveld
Rijksweg A12 1/ZZ
3481CV Harmelen
Tel: 0348 442985
(vertrek 10:30 uur):
Simpele Ziel
ZX 1.4i
gti_styling84 (komt zeker weten)
sans-pareil
IeksEmmu (glanzend onder voorbehoud)
sjoosie
Startpunt Carpool BH-dorp (vertrek 10.15 uur):
Menno / M&M
René van Maren (met 40 sleutelhangers)
Renz (laat verstek gaan, maar niet op de meeting )
Bram
+ wie zich er nog bij wil voegen.
Schijt aan originaliteit.
Is het ook een idee om even op te dreunen met welk type, kleur (en indien geen Citroën: welk merk) auto je komt ? Das erg handig voor de startpunten met name ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Is het ook een idee om even op te dreunen met welk type, kleur (en indien geen Citroën: welk merk) auto je komt ? Das erg handig voor de startpunten met name ...
Ik denk dat dit nog TE kort dag is om dat te doen….over anderhalve dag zijn we met z’n allen bij elkaar en kunnen we het Live zien.
(Maar van mij mag je hoor)