HELP!!!
Vanochtend reed ik rusting naar mijn werk en toen voelde ik alsof iemend mijn auto af en een duw geeft. : Even opzij gaan staan en kijken wat er aan de hand is. Het leek dat de torental van mijn C5 2.0 LPG ineens begon te springen. Het doet zich voor zoveel op gas als op benzine. Het is vooral te merken bij ca. 2000 toren. Als ik gas pedal vasthoud op 2000 rpm, dan zie ik dat de torental ineens iets gaat stijgen, en daarna weer dalen, en weer stijgen, en weer dalen… met amplitude van ca. 100 rpm.
Heeft iemand zoiets gehad : Ik weet zelf niet wat ik heirmee moet doen. Mijn dealer heeft tijd pas volgende week woensdag, en de andere garage waar ik ook terecht kan weet niets van gas, en heeft mij al een paar keer eerder(met andere problemen) weggesteurd met de mededeling dat dat zeer waarschijnlijk een gas probleem is en hij weet daar nieks van.
HEPL ME PLEASE Ik moet vrijdag weg met mijn vrouw en kind voor een week…
C5 >> C6
Re: torental springt
Ik zou toch nog ff een andere dealer proberen die wel tijd heeft
geen enkele dealer in Amsterdam heeft tijd voor mij
C5 >> C6
nafanja schreef:geen enkele dealer in Amsterdam heeft tijd voor mij
je hebt een PB
Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
ronama schreef:nafanja schreef:geen enkele dealer in Amsterdam heeft tijd voor mij
je hebt een PB
Toch niet weer een C5 die richting JO te NV gaat? We moeten aan JO´s gezondheid denken!
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Ronald_Xantia schreef:ronama schreef:nafanja schreef:geen enkele dealer in Amsterdam heeft tijd voor mij
je hebt een PB
Toch niet weer een C5 die richting JO te NV gaat? We moeten aan JO´s gezondheid denken!
Gr. Ronald
tja mag geen reclame maken dus doe ik het via Pb