2 van de 2
 < Vorige 1 2

ik mis mijn visa!
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 19 september 2006 03:36 PM
  [ # 16 ]

Mooie R4, mijn vader heeft er net zo een. Niet wegdoen inderdaad, leuke auto’s zijn het. Als er één gaat dan toch hopelijk die Micra (spafe, sympology…  Razz )

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

s_k
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 19 september 2006 05:55 PM
  [ # 17 ]

Ben momenteel bezig met een 2 cylinder Visa.
Is er iemand in de buurt van Culemborg (of op de route Limburg-Culemborg. De Visa staat in Culemborg) die met mij wil gaan kijken naar de Visa?
Ben zelf nooit erg goed geweest in ‘t kopen van 2e hands auto’s, dus een risico is het sowieso. Maar voel me in elk geval een stuk zekerder als er iemand mee gaat die er wat van weet!

Profiel  

s_k
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 19 september 2006 06:40 PM
  [ # 18 ]

Ik besluit bij deze het niet te doen.
Ik heb een hele goeie Nissan Micra. Diek an nog járen mee, zitten ent een maand nieuwe banden onder, een plekje op de bodem is gelast, nieuwe APK… Die auto is gewoon super. En ik heb m’n Renault 4, die is ook echt perfect. Dus ik kan eigenlijk beter egwoon géén andere auto kopen. Laat ik rationeel zijn.
Maar de topic titel blijft: IK MIS MIJN VISA!!!
En ook al had ik vorogenomen een R5 te kopen als de MIcra ooit wegging… Reken maar dat ‘t dat niet wordt Wink.
Ik blijf hier slapend lid (ook om m’n avder te helpen met z’n GSA) en als de Micra ooit ‘dag!’ zegt (zal wel even duren…), dan komt er gewoon weer een Visa. oh zo!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 19 september 2006 06:53 PM
  [ # 19 ]
s_k schreef:

Ik blijf hier slapend lid (ook om m’n avder te helpen met z’n GSA) en als de Micra ooit ‘dag!’ zegt (zal wel even duren…), dan komt er gewoon weer een Visa. oh zo!

Slapend lid?  (gaaaaap…  Wink ) kom op! Het forum is voor liefhebber, en dat ben je, dat valt niet te ontkennen.
Ik denk dat je een verstandige beslissing genomen hebt, en helaas is verstandig niet altijd het leukste. Ik ben ook zeer onverstandig geweest om eenberg oud roest voor de deur neer te zetten en tegelijkertijd een oerdegelijk Duits blikwerk de laan uit te sturen. Maar ik heb sindsdien wel veel meer lol! Maar verstandig was het niet nee….

Succes met het afkicken van je Visa en veel plezier met je viertje. Dat is ook geen straf lijkt mij.

Profiel  

s_k
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 20 september 2006 06:11 AM
  [ # 20 ]

Die GS?
Hebben we ook en da’s een oerdegelijk betrouwbaar ding Wink.
Nouja, een GSA Spécial dan Smile
Probleem is dat ik niet goed tegen onzekerheid kan. Dus ook voor de gemoedsrust is ‘t bewaren van de micra een goed idee.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook