9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9

Hoeveel BX’n rijden er nog in Nederland en Belgie?
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 22 september 2006 01:32 AM
  [ # 121 ]

Ik zal ook maar eerlijk bekennen dat mijn Digit waarschijnlijk mijn laatste BX is, tenzij ik besluit tot anders.  Wink

Maar nu ik eenmaal GS heb gereden, is een BX toch echt niet zo interessant meer. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Als ik het goed heb zijn er in NL wel degelijk méér GS/GSA’s verkocht dan BX’en. Er zijn sowieso méér GS/GSA’s van de band gerold dan BX’en.

Een jaar of 15 geleden ging het waarschijnlijk precies zo, zoals het nu met de BX gaat. GS’sen waren overal goedkoop te vinden en belandden met bosjes tegelijk op de sloop. Dat zie je nu met de BX gebeuren…. Rolling Eyes

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 22 september 2006 01:30 PM
  [ # 122 ]
patje74 schreef:

Aan de ene kant klopt dit wel, maar er rijden nu ook vele malen meer auto’s in Nederland rond. Files kenden we toen nog niet. (wat een tijd!)

En hier in friesland nog steeds niet ..  Wink

Gek genoeg worden autos vaak gewaardeerd als klassieker als er minder van in omloop zijn, wie weet komt het nog..alleen veelste laat Sad

Edit Patje74; quote gefixt. Wink
Edit Ijs; Boefje! Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 september 2006 01:37 PM
  [ # 123 ]
Ijs schreef:

Gek genoeg worden autos vaak gewaardeerd als klassieker als er minder van in omloop zijn, wie weet komt het nog..alleen veelste laat Sad

En zelfs dat is discutabel. Een DS wordt door het gros van de bevolking en zonder enige twijfel veel meer als een klassieker gezien t.o.v. een GS, terwijl er vele malen meer DS-en zijn.
Nu is het natuurlijk ook zo dat een GS veel moderner oogt dan een DS, hij is ook later uit productie genomen.
Ik heb bij sommige modellen wel eens het idee dat de status “klassieker” nooit een breedgedragen iets zal worden. Zo ook voor de BX, dit los van mijn eigen mening uiteraard.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 22 september 2006 02:13 PM
  [ # 124 ]

Maar nu ik eenmaal GS heb gereden, is een BX toch echt niet zo interessant meer. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

ben benieuwd waarom je dat vindt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik net zo lief in de Digit rij als in de DS. Met mijn andere bxxen had ik dat idd niet. Ze rijden beiden erg citroen en ik vind beiden erg bijzonder om in te zitten. Alleen trek ik met de ds natuurlijk wel veel meer aandacht Very Happy

Profiel  

9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook