4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

BXen & lange mensen
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 23 september 2006 01:49 AM
  [ # 46 ]
patje74 schreef:

Verder zie ik niet in waarom we een topic moeten sluiten met als voornaamste reden dat er slechts een enkele member is die dat wil.

Omdat er geen nieuw inzicht op opbouwende wijze meer aan toegevoegd wordt?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 september 2006 01:53 AM
  [ # 47 ]
karel schreef:
patje74 schreef:

Verder zie ik niet in waarom we een topic moeten sluiten met als voornaamste reden dat er slechts een enkele member is die dat wil.

Omdat er geen nieuw inzicht op opbouwende wijze meer aan toegevoegd wordt?

Had ik al geschreven dat discussie over moderatie doorgaans niet gewenst is binnen het betreffende topic? Daarvoor hebben we PB.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 23 september 2006 03:02 AM
  [ # 48 ]
citroenc2 schreef:

je kan altijd nog die stoel eruit halen de achterbank zit ook erg lekker Twisted Evil  Wink

Ja….dat deed Arnold Schwarzenegger ook in een film, net als die potige agent in Police-academy. Laughing

Profiel  

hasimera
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 23 september 2006 04:09 AM
  [ # 49 ]

Gewoon een nieuwe stoel kopen. Laughing
Of denk je dat je stoel niet slijt. Shocked
Je matras van je bed gooi je toch ook een keer weg.
Of je bank in de kamer zit op een gegeven moment ook niet meer lekker.
Ik heb wel eens gelezen en gehoord van iemand die het gezien heeft dat je armen van links naar rechts ongeveer even lang zijn als de eigenaar van die armen. Dus dat is geen smoes. Wink
Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en rijd minimaal 400 km per dag in mijn DAF truck. Daar zit een geweldige stoel in. Laughing
Maar na 5 jaar had ik last van mijn rug. Evil or Very Mad
Drie keer raden…....................... Confused:
Nieuwe zitting en het pobleem was opgelost. Idea
En ik ben 1.94 en heb een versleten tussenwervel en denk dus mee te kunnen praten. Rolling Eyes
Maar eerlijk is eerlijk.
We zijn niet allemaal het zelfde.
P.s. Ik heb ook een BX gehad en de hoogte is toereikend.
Ook met schuifdak.
(vind ik).

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 23 september 2006 10:57 PM
  [ # 50 ]

Vandaag een berline en een break naast elkaar gehad, en tot onze verrassing bleek het dak van de break toch echt wel een stuk hoger (zeker 2cm), ook het voorste gedeelte…  Surprised

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 september 2006 04:48 AM
  [ # 51 ]
oudelut schreef:

Vandaag een berline en een break naast elkaar gehad, en tot onze verrassing bleek het dak van de break toch echt wel een stuk hoger (zeker 2cm), ook het voorste gedeelte…  Surprised

Precies. Het scheelt best wel een stukje, net dat onwaarschijnlijk kleine pestbeetje wat het voor mij uitmaakt om de hele tijd het dak te voelen of alleen maar zo heel af en toe.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook