Daarnet in de binnenstad van Den Bosch: een GT! met open dak en lm velgen. Mooie wagen!
XBXG schreef:@ G.O.D.: die kleur is Bleu Olympe. Eén van de mooiste kleuren ooit door Citroën geleverd naar mijn bescheiden mening.
Juist, kleurcode is EMDcR.
Mijn GTD automaat heeft die kleur.
Test
Harm schreef:Daarnet in de binnenstad van Den Bosch: een GT! met open dak en lm velgen. Mooie wagen!
Harm, dat is mijn oude GT
Die NN-12-GV heb ik zo’n 45.000 km gehad. Sinds kort heb ik weer contact met de huidige eigenaar trouwens, om binnenkort weer eens even een fotoshoot te doen.
Hier was ik met mijn GT in Fréjus aan de Côte d’Azur…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Harm, dat is mijn oude GT
Nou is de kans dat een gespotte BX van jou is geweest vrij groot, maar hee wat gaaf Het kenteken kwam me ook al zo bekend voor. Waarom heb je dat ding in godsnaam ooit weggedaan!
Laten we het houden op de grootste fout van m’n leven….
Deze GT was werkelijk een van ‘s lands beste BX’en anno 2003. Ben er heel veel mee naar Frankrijk geweest, heb er veel nieuwe dingen op gezet / laten zetten (waaronder een volledig nieuwe boardcomputer…).
Maarja, ik wilde eens wat anders.
Ik heb in ieder geval nog contact met de nieuwe eigenaar, die er erg blij mee is.
Ami 8 Club (1970)
GoodOldDiesel schreef:Op de sloop in drachten, een BX met een apparte blauwe kleur:
Met Jannes als muziek smaak
De wagen was in goede staat toen die binnenkwam, geen schade te zien aan de buitenkant.
Nu is die half gesloopt en staat een wagen op zijn dakje.
Waar zit die sloop als ik vragen mag ?
mpostma schreef:
Nette chic met bijzondere (permanente) dakdragers, gespot in Deventer aan het Pothoofd (langs de IJssel).
krijg nu helemaal het idee dat het draagbeugels zijn, net als de spoiler. ik vind het maar matig zo
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:mpostma schreef:
Nette chic met bijzondere (permanente) dakdragers, gespot in Deventer aan het Pothoofd (langs de IJssel).
krijg nu helemaal het idee dat het draagbeugels zijn, net als de spoiler. ik vind het maar matig zo
Zijn die van een break Wel vaker gezien. Gewoon inkorten, en erop schroeven…
Test
Van het weekeinde stond er in Hilversum een witte bx gt met uit me hoofd op de vroege morgen het kenteken met beginnend LJ-46 ?? oid
iig zeer zeldzaam om die tegen te komen en dan ook nog met een paar hondjes erin
mzzls
Erik Hannewijk
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Hedenochtend een donkerkleurige (blauw/Zwart?) BX gezien op de A8 filerijdend richting Amsterdam.
DBNZ54??, met CiFo kentekenplaathouders.
Gr, Martijn
Erik Hannewijk schreef:Van het weekeinde stond er in Hilversum een witte bx gt met uit me hoofd op de vroege morgen het kenteken met beginnend LJ-46 ?? oid
iig zeer zeldzaam om die tegen te komen en dan ook nog met een paar hondjes erin
Dat lijkt me sterk, want bij LJ bestonden er nog geen GT’s. De eerst in NL gekentekende GT was de LN-21-JY.
Ami 8 Club (1970)
Knuffie_nl schreef:Hedenochtend een donkerkleurige (blauw/Zwart?) BX gezien op de A8 filerijdend richting Amsterdam.
DBNZ54??, met CiFo kentekenplaathouders.Gr, Martijn
Dat is de BX van Superdave:
(kan je in het kenteken register vinden)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
In Quatrebras (FR) een blauwe BX gezien met viper strepen..egh ?
XBXG schreef:Erik Hannewijk schreef:Van het weekeinde stond er in Hilversum een witte bx gt met uit me hoofd op de vroege morgen het kenteken met beginnend LJ-46 ?? oid
iig zeer zeldzaam om die tegen te komen en dan ook nog met een paar hondjes erinDat lijkt me sterk, want bij LJ bestonden er nog geen GT’s. De eerst in NL gekentekende GT was de LN-21-JY.
is ook uit het hoofd he. Dacht dat dat er stond in de gauwigheid toen in voorbij reed. Stond bij de erfgooiersstraat in de buurt.
mzzls
Erik Hannewijk