Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Even zichtbaar gemaakt !!
WOW !!!!!!
ik vind hem wel chiqué in het wit, laat maar komen
Wit : ah…prachtig voor alle grote citroëns, dus ongetwijfeld ook voor de C6. Heb zelf een Xm in wit banquise, mooi contrast met de donkere ruiten en zwarte bumpers-strips. Ook de spiegels komen mooi ‘uit de verf’
Ook CX in serie 2 eindeloos mooi. Zouden er eigenlijk ook witte serie 2 prestiges of limousines geleverd zijn ?
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Op een auto met zwarte stoot- en bumperstrips vind ik wit nou juist niet mooi, maar anders zeer zeker wel!
Overigens wil inzet als ambulance niet zeggen dat de auto ook voor de consument beschikbaar komt. De techniek is er wel, maar als de marketingafdeling niet wil… Overigens acht ik de kans klein dat de C6 voor dergelijke utilitaire doeleinden wordt ingezet. Daar is hij veel te duur voor en de grote C5 heeft genoeg te bieden.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Als ik een witte C6 zou nemen, zou het roomwit moeten zijn en niet gebroken wit, dat komt zo goedkoop over op een C6.
Een witte DS en CX vindt ook mooi, maar bij moderne auto`s vindt ik het niet mooi.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
wit is sinds midden jaren 90 uit…maar komt langzaamaan weer in, maar wel in metalicvorm (ivoor).
Is midden jaren 90 uit de mode geraakt omdat het een bestelkleur werd. Veel leaseauto’s (getronics, Siemens) en daardoor kreeg wit een goedkope uitstraling. Overigens alleen in West- europa. In de VS en ook Zuid-Europa is wit nog steeds polulair.
Nu komt wit langzaamaan weer terug, omdat de bestelauto’s tegenwoordig juist steeds minder wit worden.
Ook was wit minder mooi door het contrast met veel zwart plastic. ook dat is veranderd. Wel moet de kleur minder hard worden (Blanc Baquise is te hard voor de C6…). Ik ben voor de terugkomst van Blanc Meije (roomwit).
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Op speciale bestelling kun je een C6 krijgen in Blanc Banquise, heb ik gehoord van een dealerverkoopleider. Er zit geen meerprijs aan, maar je moet wel rekening houden met 4 maanden extra levertijd.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
boven de toch al niet misseljk 6 maanden is dat toch al gauw 10 maanden!!
Een witte C6 lijkt me gewoon prachtig ja [smilie=191.gif]
I believe i can fly
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Wachttijd
cxfanatic schreef:Op speciale bestelling kun je een C6 krijgen in Blanc Banquise, heb ik gehoord van een dealerverkoopleider. Er zit geen meerprijs aan, maar je moet wel rekening houden met 4 maanden extra levertijd.
@ Eviltwin of Oldenhage (meestal beiden zeer goed geïnformeerd),
Zijn er nog updates over:
1) Productie / dag
2) Verkoop in EU?
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Re: Wachttijd
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:
@ Eviltwin of Oldenhage (meestal beiden zeer goed geïnformeerd),
Zijn er nog updates over:
1) Productie / dag
2) Verkoop in EU?
Ik heb in het C6 nieuwsdraadje een antwoord verzonnen
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Wit is zeker niet lelijk, je moet alleen wel van wassen houden.
Reden nummer één voor mij om nooit een witte auto te nemen.