Tom Duckpower schreef:we zien morgen wel..
Ps welke muziek dan???
Dat wil jij (nu) nog niet weten !
(advies: neem oordoppen mee uit Limburg)
erik wijngaarden schreef:als jullie beter zouden doneren, dan kon ik gewoon mijn ds even laten restaureren…
Hint… hint !
(komt wel goed….mag het ook zwart ?)
dat rijmt, en het dicht ook
Is ie lek dan, die DS ? :rainbow
O, Tom… Bij Renzje Dreun in de auto?? oh jee daar gaan je oren en welke muziek??? boenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkie boenkieboenkieboenkieboenkieboenkie
Ik zou willen weten wie dr met zijn DS komt….?
Nothing to do to make it more beautiful, because it’s already is…
René van Maren schreef:O, Tom… Bij Renzje Dreun in de auto?? oh jee daar gaan je oren en welke muziek??? boenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkieboenkie boenkieboenkieboenkieboenkieboenkie
van dat hardcore-trance-house-whatever gebeuren??
dan zet ik mn MP-3 speler wel op me oren met echte muziek….
Ik zeg niks
renz schreef:Nou niet alleen BOENKIEBOENKIEBOENKIE hoor! maar ook verscheurende gitaarmuziek van o.a Metallica, Rammstein, maar ook Eminem en de radio/ mp3 speler doet t ook nog hoor
gitaarsels zijn wel leuk….
eminem ook wel…!
en voor dat stuk(je).....
Je hoort ze een straat ver al aankomen…Boenkieboenkieboenkie….in plaats dat ze de uitlaat/moter repareren,
hoeven ze de radio niet zo hard te zetten om de muziek
boven het gepruttel en geratel van de auto uit te laten komen.
(en op het werk maar klagen en eisen voor gehoor bescherming )
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
uhhhhh schietbaan ops: (had ik nou maar niks gezegd, sjips )
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
citroen23 schreef:erwt schreef:ik moet helaas de DS thuis laten want ik heb geen zin om hem steeds onder de motorkap te starten. Ik kom dus gewoon met mn oude vetrouwde AX.
Ik vind het wel jammer, want het is al weer een poos geleden dat ik een eindje in de DS heb gereden. Maar goed is niet anders.
volgens mij is 1 keer starten voldoende om in eemnes te komen
of moeten er nog meerdere dingen gebeuren aan je DSen natuurlijk 1 keer om weer in groningen te komen
is ook zo. Maar het gaat dit keer niet echt om de auto’s volgens mij maar meer om elkaar in het echt te zien. Er zullen vast nog wel meerdere meetings komen. Dan kan ik vast wel met de DS komen of misschien wel met de CX als die al klaar is.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik heb zojuist mijn kofferbak volgepleurd met sinas, cola, bier , koek en chips…
heren.. vergeet uw digitale camera spul niet onder de lader te zetten !!
camera in oplader, vla in doos, MP3-speler van “muziek” voorzien…
broodjes smeren….
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ieksEmmu ies gewasstraat’, kunststof opgewreven, maar ook alweer door de plensregen gereden en staat geparkeerd onder de bomen waar de Haagsche schijtlijsters (meeuwen) huizen…
Bij een motormeeting is het nooit een probleem, maar wat moet ik aan morgen?
Digi cam ligt klaar
broodjes zijn gesmeerd.
koffie staat klaar om aangezet te worden
En niet te vergeten:::: startkabels in de auto gelegd ( je weet maar
nooit.. en je zult zien dat ik die pech zal hebben dat me batterijtje van me
bix leeg raakt op de een of andere manier) Subwoofer zonder power cap :28
En me route beschrijving uiteraard
Ben ik nog iets vergeten?
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik doe mijn zilveren jurk aan…