Als het mooi weer is, en niets anders te doen heb, dan kom ik misschien wel.
ik ben geweest en ik moet zeggen dat ik het niet spectaculair vond.
tevens is mij op deze markt de intresse om een Mehari te kopen dusdanig de grond ingeboord door M van Boekel dat ik daarna ben gaan informeren voor een C1 te kopen.
Ik ben er niet geraakt. Was iets tussengekomen
ronama schreef:tevens is mij op deze markt de intresse om een Mehari te kopen dusdanig de grond ingeboord door M van Boekel dat ik daarna ben gaan informeren voor een C1 te kopen.
Klein verschil.
citrods schreef:Ik ben er niet geraakt. Was iets tussengekomen
ronama schreef:tevens is mij op deze markt de intresse om een Mehari te kopen dusdanig de grond ingeboord door M van Boekel dat ik daarna ben gaan informeren voor een C1 te kopen.
Klein verschil.
qua prijs wel
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Een C1 is toch niet goedkoper als een Mehari???
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
punky schreef:Een C1 is toch niet goedkoper als een Mehari???
volgens van boekel zou ik voor 6 a 7 mille pas een opkanpper hebben en dan begint het pas
kom ik uiteindelijk rond de 10 mille uit.
9500 euro voor de C1 1.0 seduction met 5 deuren
Ik heb geweest en er staan een paar foto’s op:
http://www.revitel.nl
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
ronama schreef:punky schreef:Een C1 is toch niet goedkoper als een Mehari???
volgens van boekel zou ik voor 6 a 7 mille pas een opkanpper hebben en dan begint het pas
kom ik uiteindelijk rond de 10 mille uit.9500 euro voor de C1 1.0 seduction met 5 deuren
Hangt er helemaal vanaf waar je vanuit gaat natuurlijk. Als een opknapper met veel werk heb je ook al voor 2500,- En als je daar VEEL tijd in steekt en dus veel hergebruikt en last, dan kun je het allemaal best betaalbaar houden.
Ik neem aan dat Mark er ook bij vertelt heeft dat hij uitgaat van een nieuw subframe en nieuwe ABS panelen ed.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
ronama schreef:punky schreef:Een C1 is toch niet goedkoper als een Mehari???
kom ik uiteindelijk rond de 10 mille uit.9500 euro voor de C1 1.0 seduction met 5 deuren