4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

Oeps - Hamster gecrashed….
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 25 september 2006 08:29 PM
  [ # 46 ]
karel schreef:

James May is trouwens al de 2e “3e man”, er was eerst de een of andere figurant wiens naam me niet is bijgebleven - maar dat werkte niet, was teveel “bijzit” en te weinig “teamlid”. Was van het niveau “de concierge die ook even in beeld komt en dat erg leuk vindt”

Volgens mij heet die gast Jason ... achternaam zou ik niet meer weten. En je hebt gelijk hij paste er idd niet echt tussen.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 26 september 2006 01:58 AM
  [ # 47 ]

Ik hoop van harte dat de show verder geproduceerd wordt zonder wijzigingen. Is het enigste tv prog dat ik echt leuk vindt. de rest van de shows is allemaal reclame….

Test

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 26 september 2006 04:52 PM
  [ # 48 ]
PrutsyLJ schreef:
karel schreef:

James May is trouwens al de 2e “3e man”, er was eerst de een of andere figurant wiens naam me niet is bijgebleven - maar dat werkte niet, was teveel “bijzit” en te weinig “teamlid”. Was van het niveau “de concierge die ook even in beeld komt en dat erg leuk vindt”

Volgens mij heet die gast Jason ... achternaam zou ik niet meer weten. En je hebt gelijk hij paste er idd niet echt tussen.

Het was inderdaad Jason Barlow (handig hoor, google).

Ich bin ein Breaker

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 26 september 2006 04:57 PM
  [ # 49 ]
Thijsvandebles schreef:

Ik hoop van harte dat de show verder geproduceerd wordt zonder wijzigingen. Is het enigste tv prog dat ik echt leuk vindt. de rest van de shows is allemaal reclame….

In dit geval zal ik niet wijzen op het verschil tussen “enige” en “enigste”, omdat het hier wel van toepassing is. Qua autoprogramma is er niet veel anders.  Huub Stapel deed het vroeger wel goed, maar dat was een beperkte opzet en maar van korte duur. De gebroeders Coronel zouden het wel aardig kunnen doen maar lopen naar mijn smaak te veel a/d band van de sponsoring, en dat is jammer. Andere autoprogramma’s in NL zijn niet de moeite van het bespreken waard.

Ik mag hopen dat er niet nog meer zottigheid op me afkomt; het is wel weer even mooi geweest deze week:
- Hammond gecrashed
- TopGear misschien voorgoed van de buis
- BBC (zeker) van de kabel confused

Whaaaaaaaah!

Ich bin ein Breaker

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 26 september 2006 05:07 PM
  [ # 50 ]

En dan was je Steve Irwin nog vergeten.

Profiel  

PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1130

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 26 september 2006 05:23 PM
  [ # 51 ]

zoals het er naar uit ziet komt ie er weer helemaal bovenop

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 26 september 2006 05:25 PM
  [ # 52 ]

Mja, Vind fifth Gear anders ook wel leuk om te zien, Heel anders dan top-gear, maar nog altijd beter dan de reclameblokken met reclameblokken erin wat ze in NL autoprogramma’s noemen.

NL programma’s kijk ik dan ook al een tijd niet meer.

Vroeger, ,met Fred v/d Vlugt(de hoogste versnelling), Huub Stapel(Stapel op auto’s) en de Bob de Jong’s (De heilige Koe). Dat waren nog eens programma’s.

Later kwam daar de Gouden koets wat opzich ook nog wel boeiend was, maar waar er al meer aandacht werd besteed aan mobiliteit in het algemeen.

en vanaf toen ging het eigenlijk alleen maar bergafwaarts met de autoprogramma’s.

Zo had je Z.G.A.N. dat heel interresant leek, maar jeigenlijk niet veel voorstelde. Gewoon een verkooppraatje over een te koop staande auto, aangevuld met wat basiskennis over auto’s.
Naar mijn mening kan iemand die zo geinteresseerd is in autoprogramma’s zelf ook wel ontdekken dat het irritante piepende geluid een slippende V snaar is.. Rolling Eyes

En dan nu Bavo Galema…leuke vent hoor; voor Ook dat nog!, en niet voor een auto programma.

Iemand die een autoprogramma presenteerd moet echt iets met auto’s hebben, zoals te zien is bij Jeremy C,  Vicky B H, Huub S en al die andere…

echte autofanaten…. Als ze dan nog een beetje kunnen presenteren of lollig zijn is dat alleen maar mooi.

Tim en Tom vind ik nogal over de top, iets dat geen lichtmetalen velgen heeft, en niet harder dan 230 kan is al niet leuk meer.
En verder veel te zwaar gesponserd natuurlijk Wink

Ik kan me nog herinneren dat de goudenkoets en/of de heilige koe gesponserd werden door GT autoalarm, maar daar heb ik nooit een reportage over gezien…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 26 september 2006 05:26 PM
  [ # 53 ]
mpostma schreef:

Verrek dat zou je bijna vergeten ja!
Maar is het dan allemaal kommer en kwel? Neen, Maxima is gelukkig weer in blijde verwachting.
Om te voorkomen dat ik wel erg off-T ga. bernhard had een erg goede smaak qua auto’s. Jammer dat hij nooit een rondje heeft mogen sturen op het circuit bij TG.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 26 september 2006 05:29 PM
  [ # 54 ]
Simpele Ziel schreef:

Vroeger, ,met Fred v/d Vlugt(de hoogste versnelling), Huub Stapel(Stapel op auto’s) en de Bob de Jong’s (De heilige Koe). Dat waren nog eens programma’s.

Jij bent toch veel te jong om Fred vd Vlugt te kennen?? Of heeft je vader alles op video?  Wink

in oude auto-programma’s zetten ze een auto in een vriescel en probeerden daarna de auto te starten. Bovendien werden de auto’s losgelaten op een slecht wegparcours. Ik heb er wel Lada’s vanaf zien stuiteren!
Ja dat waren nog eens tijden. “Uit de serie: Opa vertelt.”

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 26 september 2006 05:33 PM
  [ # 55 ]
hogervp schreef:
mpostma schreef:

Verrek dat zou je bijna vergeten ja!
Maar is het dan allemaal kommer en kwel? Neen, Maxima is gelukkig weer in blijde verwachting.

Gheghe, weer jonge biggetjes in het voorjaar Very Happy

W.A. als special guest in TG zou wel eens grappig zijn. Maar ja, zal weer niet mogen van de RVD (niet politiiek correct enzo).

ZGAN was van een bedroevend niveau. Wat die lambal van een presentator met auto’s heeft, is vergelijkbaar met elke l$l die op zaterdagmorgen zijn Astra 1.4 aan het wassen is.

Was het niet een van de broertjes Coronel die de C6 zo “geweldig” had getest voor de auto 1 verkiezing? Ik houd het nooit lang uit bij het programma dat ze presenteren.

Om nog maar te zwijgen van die ellende die ene Pylarzik over je uitstortte. Een grote reclame show.

DGB vind ik wel leuk, maar dat heeft meer met bot leedvermaak te maken.

Topgear staat toch wel hoog. De fifth gear haalt het er niet bij, maar is al wel stukken beter dan wat er op de NL TV wordt getoond.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 26 september 2006 05:46 PM
  [ # 56 ]

Kijk, met jullie kan ik praten….
Micheal is inderdaad een rijkeluisventje die denkt wel even lol te kunnen maken volgens mij.
En toen dat niet goed lukte haalde hij Alard Kalff erbij..
Nou toen werd het programma volgens mij alleen maar slechter Rolling Eyes

@Patrick: Inderdaad mijn pa nam alles op, ,zo kon ik het ook nog een keer kijken.
Wil je er wel even op wijzen dat mijn eerste woord niet voor niet “OTO” was Wink

Ik kan me zo even weinig voor de geest halen maar enkele auto’s die getest werden waren de Mini Moke, de Peugeot 309, en Mazda 121.

ik kan me ook een aflevering herinnering over het 40 jarige bestaan van de Porsche.
Tegelijkertijd werd de nieuwe 911 voorgesteld en vergelijken met alle oudere modellen.
Porsche bestond in 1998 50jaar, dus dat moet een opname uit 1988 zijn geweest. Was tevens mijn favoriet, want ik ben lang erg gek geweest op de 911.

Ik kan me trouwens nog een presentator herinneren van de hoogste versnelling,  en ik herinner me dat ie een beetje op Wouter Bos lijkt… Laughing

Fred deed al het praatwerk, en hij al het rijden…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7308

- SM 2.7 carb
Gepost: 26 september 2006 06:02 PM
  [ # 57 ]

en voor de 30+ onder ons….........

Wim Bosboom met de deun: die zie we nooit meer terug Laughing
lieten ze een boom op een auto vallen en dat soort grappen in een tijd dat de auto nog een status symbool was…......
had toen nog wel inpakt, zo van: een boom op een auto laten vallen dat doe je toch niet Shocked

programma heete geloof ik kieskeurig maar dat weet ik (zelfs) niet meer zeker Surprisedops:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

EW
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 26 september 2006 06:07 PM
  [ # 58 ]
citroen23 schreef:

lieten ze een boom op een auto vallen en dat soort grappen in een tijd dat de auto nog een status symbool was…......
had toen nog wel inpakt, zo van: een boom op een auto laten vallen dat doe je toch niet Shocked

programma heete geloof ik kieskeurig maar dat weet ik (zelfs) niet meer zeker Surprisedops:

Kieskeurig op wielen was dat….

Kan me nog iets herinneren (shit, met mijn 31 ook al 30+) van een 2CV waar ze een paradiso achter hingen waarbij de aangedreven voorwielen en de A-stijl (inclusief dashboard en stuur) wegreden en alles daarachter bleeft staan…..

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 26 september 2006 06:44 PM
  [ # 59 ]
Simpele Ziel schreef:

Ik kan me trouwens nog een presentator herinneren van de hoogste versnelling,  en ik herinner me dat ie een beetje op Wouter Bos lijkt… Laughing

Fred deed al het praatwerk, en hij al het rijden…

Hoe dat programma heette ben ik even kwijt, maar hebben ze daarin toen ook niet de Xantia Activa gestest op Zandvoort? Die werd toen gereden door een NL-coureur (Michel Bleekemolen??). Of ga je nou langer terug in de tijd?
Ik kijk al jaren niet meer naar NL autoprogramma’s, wat een Bagger werd daar verkondigd. Nou ja, de anderen op dit draadje hebben dat al verteld.
Maar good-old Fred was toch wel leuk hoor.

Iemand nog doneren?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 26 september 2006 06:47 PM
  [ # 60 ]
citroen23 schreef:

Ik begin nu ook ernstig te verlangen naar het Achterruitrijden op Zandvoort/Valkenswaard. Helemaal top. Caravanrace was ook hilarisch.
Ach, toen hadden we nog twee zenders, was het gewoon druilerig weer in september en geen 29 graden en was Bin Laden nog gewoon student in Londen en Stockholm…...
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook