Abyssion schreef:Zijn eigenlijk alle laatste Bxen in de kleur groen gespoten???
Nee, maar wel relatief veel. Donkerblauw-niet-metallic komt ook erg veel voor onder de laatsten.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
karel schreef:Abyssion schreef:Zijn eigenlijk alle laatste Bxen in de kleur groen gespoten???
Nee, maar wel relatief veel. Donkerblauw-niet-metallic komt ook erg veel voor onder de laatsten.
en wit niet vergeten…
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Gespot in de omgeving van drachten, een zwarte bx 16v mk2 met morettes…wat een prachige wagen..leek wel angel eyes te hebben !
Er staat hier in Roosendaal op het stations-parkeerterrein een zeer fraaie zilvergrijze 16V mét fabrieksairco(!): ZF - 97 - KB [smilie=188.gif]
Iemand van hier?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
die is vrij resent verkocht aan iemand in huybergen. deze wagen heeft alles leer ook als het goed is maar is niet aan een forum genoot verkocht.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Knuffie_nl schreef:Hedenochtend een donkerkleurige (blauw/Zwart?) BX gezien op de A8 filerijdend richting Amsterdam.
DBNZ54??, met CiFo kentekenplaathouders.Gr, Martijn
Dat ben ik inderdaad, ik werk tijdelijk in Zaandam, dus klein stukje A8
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
stan schreef:die is vrij resent verkocht aan iemand in huybergen. deze wagen heeft alles leer ook als het goed is maar is niet aan een forum genoot verkocht.
Mmm, leren bekleding dacht ik juist te missen (had samen met een stalen schuifdak voor mij de auto helemáál afgemaakt), maar ik heb ‘m ook niet goed kunnen bekijken… Wel echt een retemooie auto, uitgezonderd de ietwat vreemde en overbemeten “mechant smiley”-sticker op het rechterachterscherm?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Re: Gespot & Gepost (BX) Deel5 ‘het spotten gaat door’
Gisteren, 26-09, gespot in Zoetermeer om ong. 15.40 uur ter hoogte van het SNSREAAL gebouw:
Een zilvergrijze 16V MkII met een dame achter het stuur.
Dacht dat het een ‘91-er was. (De 16V natuurlijk).
Kenteken begon dacht ik met ZL.
Misschien een bekende hier??
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Ik ken wel een dame in een zilveren 16V (Mk1), Heleen dus, maar die heeft een ingevoerd kenteken, dus geen ZL…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ik ken wel een dame in een zilveren 16V (Mk1), Heleen dus, maar die heeft een ingevoerd kenteken, dus geen ZL…
en ik was daar ook niet in de buurt gisteren, maar met een kopje thee (met rum) in bed
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
NET: om 8 uur 50 een donkerblauwe TZD turbo in Doetinchem.
(meen met TZI wieldoppen)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
hel1 schreef:XBXG schreef:Ik ken wel een dame in een zilveren 16V (Mk1), Heleen dus, maar die heeft een ingevoerd kenteken, dus geen ZL…
en ik was daar ook niet in de buurt gisteren, maar met een kopje thee (met rum) in bed
Medicinale alcohol dat werkt he! lekker wegbranden al die mukus!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
er rijd sinds een paar maanden een prachtige knalrode 19TZi in Roermond met koplampsproeiers! kenteken is FG-GL-17 heb een foto, zal die binnenkort ff plaatsen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
vanochtend gepakeerd in middelburg een schitterende witte gti met witte wieldoppen erg mooi wink
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
McDean schreef:NET: om 8 uur 50 een donkerblauwe TZD turbo in Doetinchem.
(meen met TZI wieldoppen)
TZD turbo heeft toch altijd dezelfde wieldoppen als een TZi?
TZi en TZD is ook dezelfde uitvoering, dus ook wieldoppen