Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Jij gaat niet in collone mee rijden?
patje74 schreef:Jij gaat niet in collone mee rijden?
Wie bedoel je?
Bij mij hangt het er nog even vanaf of ik Simpele Ziel nog “moet” overdragen aan iemand anders in de colonne. Ik ben dus wel benieuwd of hij mee kan rijden met markv624. Zo ja, dan hoef ik in elk geval niet perse iets af te spreken voor de colonne.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
jebbers schreef:
Ik neem de tomtom mee incl flitspalen dus wij komen wel op tijd hoor!
mpostma schreef:patje74 schreef:Jij gaat niet in collone mee rijden?
Wie bedoel je?
Misschien vergeerd geïnterpreteerd, maar ik lees dit een beetje als “gas op de plank”. En met die instelling denk ik dat ewr weinig van een collone over blijft.
Aan de ene kant ben ik voorstander van een collone, aan de andere kant is het wel inspannend rijden.
Ik rijd waarschijnlijk individueel richting Parijs. Mijn vriendin moet ik “even” afzetten bij Lafayette, waar ons hotel tegenover staat. Dus voor ik bij het Conservatoire arriveer ben ik Parijs al even in en uit geweest.
Zie je onderweg een rode nederlandse AX GT, vergeet dan niet te toeteren
Ik heb er erg veel zin in!!!
@Patje.
Mocht ik Simpele Ziel nog een lift moeten geven, dan ben ik geinteresseerd wanneer evt. de colonne Hazeldonk passeeert (of diegene die SZ verder meeneemt tot Parijs).
Ik heb er persoonlijk niet zo’n trek in om de hele tijd in een colonne te rijden. Dat impliceert niet gelijk dat ik de hele rit plankgas ga rijden. Jebbers houdt wel van een grapje blijkbaar Maar ik rij wel liefst mijn eigen tempo.
Totaal aantal Berichten: 56
- ID/DS ID19P
- C6 (2005-2012) 2.7 HDi Exclusive
KRAK!!!!
daar ging mijn rechterenkel helemaal om tijdens een fanatiek vriendschappelijk volleybalwedstrijdje dinsdagavond….....
Ik was eerst van plan geweest om zelf te rijden. Donderdag al te vertrekken en te blijven pitten bij mijn schoonvader in Parijs. Kan nu helaas geen gas- en rempedaal meer beroeren, MAAR wel nog steeds vastbesloten om naar het Conservatoire te gaan. Desnoods op krukken.
Zoek dus nu met kleine spoed iemand die mij nog mee kan nemen. Ik woon in Veldhoven en ik las dat Simpele Ziel en Jeroentje uit Eindhoven kwamen en misschien ook al meereden met iemand of zelf rijden.
Anyway Heren, is er nog een plaatsje vrij voor mij?
Wat heb ik in de aanbieding? Een XM, een C5 (beiden op lpg) en TomTom6. (Ik houd van comfortabel reizen….wie niet op dit forum?)
Ik sta in Patje’s telefoonlijst, dus een emailtje of telefoontje zou meer dan welkom zijn. Hier posten ken natuurlijk ook….
gr. Jordi
edit: las net eerder op het forum dat Jeroentje al donderdag vertrekt en zaterdag pas teruggaat. Ik ga het liefst vrijdagochtend heen en ‘s middags weer terug, maar ik pas me aan…
Citroëns tot op heden:
GSA X3 (‘81), CX 25 GTI (‘87), ID19P (‘65),
XM 2.0 16v (‘95), XM 2.0 16v (‘96),
C5 2.0 16v (‘02), C6 2.7 HDI (‘06).
deeluh schreef:
edit: las net eerder op het forum dat Jeroentje al donderdag vertrekt en zaterdag pas teruggaat. Ik ga het liefst vrijdagochtend heen en ‘s middags weer terug, maar ik pas me aan…
Oei, vervelend.
Volgens mij kun je “simpele ziel” laten rijden Doe m ff PBtje om het af te stemmen?
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
He Jordi, dat komt even rot uit! Sterkte, er is vast wel een oplossing voorhanden.
Na overleg met LE hebben wij besloten om niet aan een collone mee te rijden. Ik denk dat dit voor ons het verstandigst is, ik wil vermoedelijk ook vaker stoppen dan velen lief zal zijn. Daarbij zal mijn snelheid ook erg ‘70-ties zijn.
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Geldt voor mij ook, we komen onderweg vast wel deelnemers tegen (vertrekken rond 8 uur uit Nijmegen) maar gaan lekker op ons eigen tempo richting zuiden. Het gemailde overzichtje vindt weliswaar van niet, maar ik ga met de CX, lichtgroene 2000 Pallas. Tot vrijdag!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
@Marten
Ik word nog steeds om 07.30 verwacht in Den Bosch? Of wil je (nog) eerder weg. Ik lees berichten alhier over Hazeldonk en 08.00 uur.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:@Marten
Ik word nog steeds om 07.30 verwacht in Den Bosch? Of wil je (nog) eerder weg. Ik lees berichten alhier over Hazeldonk en 08.00 uur.
Patrick
Vooralsnog weet ik nog niet of SZ al een lift heeft gevonden, dus weet het niet precies zeker.
patje74 schreef:
Na overleg met LE hebben wij besloten om niet aan een collone mee te rijden. Ik denk dat dit voor ons het verstandigst is, ik wil vermoedelijk ook vaker stoppen dan velen lief zal zijn. Daarbij zal mijn snelheid ook erg ‘70-ties zijn.
Is het erg dat ik wel achter jullie aan rijdt? mijn coordinatievermogen alleen is rampzalig, en heb geen probleem met vele stops… (mijn BX lekt ineens olie enzo dus moet ik in de gaten blijven houden ed) Bovendien vind ik langzaamaan ook leuker. zie je nog eens wat..
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
GoofBlikscha schreef:patje74 schreef:
Is het erg dat ik wel achter jullie aan rijdt? mijn coordinatievermogen alleen is rampzalig, en heb geen probleem met vele stops… (mijn BX lekt ineens olie enzo dus moet ik in de gaten blijven houden ed) Bovendien vind ik langzaamaan ook leuker. zie je nog eens wat..
Is goed, we PB-en wel even verder.
Ik heb Jordi al gemail’t, dus ben benieuwd…
Denk dus niet dat ik met Marten mee hoef te rijden.
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Simpele Ziel schreef:Ik heb Jordi al gemail’t, dus ben benieuwd…
Denk dus niet dat ik met Marten mee hoef te rijden.
Bel hem anders ook ff op, heb hem net gesproken. Hij heeft meer interesse om met iemand mee te rijden die op vrijdag heen en weer rijd.