2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Bent u al geholpen?
Gerard2cv
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003

- Xantia Turbo Diesel Break
Gepost: 26 september 2006 10:08 AM
  [ # 16 ]

Als je dit hele stukje zo doorleest lijkt het erop dat er misschien meer
hulptroepen uit de anonimiteit moeten komen en net als ik gewoon je
telefoonnummer erbij zetten,want een ander te kunnen helpen met wat
tips geeft toch een prettig gevoel en heel goed voor onze samenleving.

Profiel  
 
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 29-12-2005

Gepost: 27 september 2006 01:11 AM
  [ # 17 ]

Pas lege accu gehad ivm laten branden van de koplampen van mijn CX. Op de accu was geen + of - teken te ontdekken. Toen heb ik Gert van Beek gebeld (Zeeland) en die tipte me door de accuaansluiting naar de startmotor te volgen: dat is de plus.
Even een sterke diesel geregeld, want met de accu van een VW-Polo kreeg ik de CX niet aan de praat (2500-motor).

Gert bedankt!

Profiel  
 
Gerard2cv
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003

- Xantia Turbo Diesel Break
Gepost: 27 september 2006 11:18 AM
  [ # 18 ]

Een tip in deze.De dikste pool is altijd de pluspool en laat de laadauto
met een 2000t/min gewoon een 10min draaien en terwijl hij nog laadt
gaan starten.

Profiel  
 
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 29-12-2005

Gepost: 27 september 2006 02:52 PM
  [ # 19 ]

Dikste pool is inderdaad pluspool, maar bij mijn CX zit de accu heerlijk verstopt onder een hoop electra en in het donker is het niet gemakkelijk vast te stellen wat de dikste is.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook