Ik heb de flexibele benzine leiding vanaf de tank vervangen en de twee peertjes uit de koplampen van mijn 11E. (heeft denk ik niets met het probleem te maken)
Nu wilde gisteravond en vanochtend de visa alleen niet meer starten. Zelfs niet even aanspringen.
De verdelerkap heb ik bekeken en zag er goed uit. Nier versleten maar wel een klein beetje vocht. De roter is ook nog goed.
Ook komt er benzine uit de brandstof pomp en een bougie vonkt zeker.
Wat zou het probleem kunnen zijn? en hoe kan ik dit verhelpen?
Als het vocht is is het dan normaal dat hij niets meer doet? Voorheen nooit last van gehad.
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005
- BX 1600 tzi automaat
Als het mijn oude visa is moet je een beetje rommelen aan het zwarte kastje rechts voorin op het wielkast.
Dat werkte voor mij wel althans.
Succes grin
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Nee het is onze andere visa.
Groet
Gert-Jan
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: Visa start niet meer!!!! Help!!!
Draait de startmotor wel? Of gebeurt er helemaal niks?
Als je een stuk brandstofleiding vervangt, dan duurt het overigens wel even voordat de carburateur weer benzine heeft. Gewoon doorstarten dus, zonder pompen met je voet.
Aan een verdeelkap is meestal weinig te zien, maar bij twijfel gewoon vervangen. Je auto gaat dan ook veel zuiniger rijden. Ook nieuwe bougies en -kabels doen vaak wonderen voor startproblemen en verbruik.
Re: Visa start niet meer!!!! Help!!!
Handjes schreef:Draait de startmotor wel? Of gebeurt er helemaal niks?
Als je een stuk brandstofleiding vervangt, dan duurt het overigens wel even voordat de carburateur weer benzine heeft. Gewoon doorstarten dus, zonder pompen met je voet.
Aan een verdeelkap is meestal weinig te zien, maar bij twijfel gewoon vervangen. Je auto gaat dan ook veel zuiniger rijden. Ook nieuwe bougies en -kabels doen vaak wonderen voor startproblemen en verbruik.
Of even aanslepen met een andere auto: dat werkte met de Visa van Caroline81 met twijfelachtig werkende benzinepomp bijzonder goed.
De sartmoter draait en er komt met sarten benziene uit de brandstofpomp. Ik ga er zo eens nieuwe bougies in zetten en en verdelerkap kan ik ook wel eens gaan halen.
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)
Doet het weer
Nieuwe bougie’s en wat start spray doen woderen. Staat weer klaar om naar de herkeuring te gaan op maandag.
Er moet wel wat aan gebeuren:
Nieuwe band
2 lampjes stuk (lichtbeeld voor) daar had ik nog nooit van gehoort
wiellager achter was hoorbaar
stuurkogelhoes was stuk
handremkabels (wat er precies mee was konden ze niet vertellen maar ze dachten niet gangbaar. Die heb ik effe gesmeerd.
Maandag maar het beste van hopen.
Groet
Gert-Jan
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)