Totaal aantal Berichten: 247
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Gaaf stukje
Leuk Harm dat stuk in de autoweek, jammer dat je er nu ff niet in kunt rijden, maar ja dat is voor het goede doel, het aircoproject is zoals je weet al een heel eind richting het einde en dan…...... dat wordt pas genieten een echt BX GTI met originele airco lekker hoor!
Groeten Gijs.
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Wings of freedom schreef:Nou Harm, ik ben abonnee en dan krijg je de Autoweek later…
Volgende week zaterdag zal ik met spanning het verhaal lezen.
Ik hoor van Wouter brute verhalen over die GTI, dus ik ben benieuwd.
WOF
Ondertussen is de Autoweek binnen en tijdens het uitpoepen van de nachtelijk veroberingen heb ik hem even gelezen.
Leuk stuk en een degelijke Citroën! Het enthousiasme wat ik van jou ken voor de BX komt er wel uit naar voren. Binnenkort toch maar eens een keertje met je meerijden.
Overigens wel jammer dat die scootmobiel je kon inhalen. Of hield jij je in?
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Wings of freedom schreef:Wings of freedom schreef:Nou Harm, ik ben abonnee en dan krijg je de Autoweek later…
Volgende week zaterdag zal ik met spanning het verhaal lezen.
Ik hoor van Wouter brute verhalen over die GTI, dus ik ben benieuwd.
WOF
Ondertussen is de Autoweek binnen en tijdens het uitpoepen van de nachtelijk veroberingen heb ik hem even gelezen.
Leuk stuk en een degelijke Citroën! Het enthousiasme wat ik van jou ken voor de BX komt er wel uit naar voren. Binnenkort toch maar eens een keertje met je meerijden.
Overigens wel jammer dat die scootmobiel je kon inhalen. Of hield jij je in?
WOF
Leuk stuk, met de nodige positieve propaganda voor de BX.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
[schraap mode]scan?[/schraap mode]
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik vind t trouwens wel een beetje ijdeltuiterig, 2x met je GTI in de autoweek!!
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gister moest ik toch tanken dus meteen even voor het blad gekeken, en ja hoor, precies dat vak is leeg
maar aan de andere kant van de weg zat nog een tankstation, dus toch nog maar even daar gekeken
en jaar hoor daar hadden ze er nog een paar
wel mooi stukje verder