5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

conservatoire napraat & foto topic
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 02 oktober 2006 02:50 AM
  [ # 61 ]

Dan moet je dat zeker overdag doen. Dan is het veel leuker.

Je kunt inderdaad uren lang gewoon kijken naar alles wat daar gebeurt (en uiteraard de dames in de gaten houden die de Arc de Triomph fotograferen Razz ).

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 02 oktober 2006 03:02 AM
  [ # 62 ]

Huh ? Waren er ook dames dan ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 oktober 2006 03:02 AM
  [ # 63 ]
XBXG schreef:

(en uiteraard de dames in de gaten houden die de Arc de Triomph fotograferen Razz ).

Of de serveerster.  Cool

Mooie beschrijvingen allemaal. Dat is voor mij nog echt even nagenieten. Very Happy Het enthausiasme van iedereen was ook geweldig.

@hogervp. Leuk, die foto’s in het donker. Dat was een ontbrekende schakel in mijn foto’s.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 02 oktober 2006 03:25 AM
  [ # 64 ]

Ik heb maar weinig foto’s, aangezien ik alles heb “moeten” vertalen, dus hier komt een kleine selectie:

De colonne op weg naar Parijs:

De BX 19 Digit voor het Conservatoire Citroën:

De ingang naar het Paradijs:

Even wat brandstof in de vorm van Slaolie en Zonnebloemolie meegenomen voor Thijs vd Bles Razz Razz

Mooie kontjes naast elkaar op de parkeerplaats:

Weerspiegeling van mijn BX in de velg van de schitterende witte CX 25 GTI van Beerpeet:

Op weg naar het Ibis-hotel:

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 02 oktober 2006 04:36 AM
  [ # 65 ]

Ik wilde het morgen doen, maar kon het niet laten…
Hier staan mijn pics.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 oktober 2006 06:19 AM
  [ # 66 ]
Lelijke Eend schreef:

Huh ? Waren er ook dames dan ?

Je gaat toch niet zeggen dat je alleen maar naar auto’s heb zitten kijken Laughing

Profiel  

Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 471

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 02 oktober 2006 11:15 AM
  [ # 67 ]
erik wijngaarden schreef:

wat is dat toch dat mensen altijd dwangmatig moeten hardrijden op de peage ?  Twisted Evil

Citroëns rijden nou eenmaal een stuk beter wanneer ze op geboortegrond komen. En ja, dan willen ze graag hard rijden. Trouwens, dat dwangmatige is meer van de auto dan van de bestuurder Laughing

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 02 oktober 2006 12:15 PM
  [ # 68 ]

Inderdaad een droom die uitkwam. De deur ging open, van alleen de geur van die hal werd je al lyrisch. Er was eigenlijk maar 1 nadeel aan het geheel. Overal hingen van die kettingen of koorden voor de auto’s die de foto geniekheid die iedere Citroen standaard heeft een beetje teniet deden.

Heb nog geen tijd gehad om de foto’s online te zetten, druk weekend gehad. Zodra ik de kans heb, zal ik ze posten.

Verder, zoals al vaak gezegd, Johan en Wouter ontzettend bedankt. Onvergetelijke dag.

P.S. die lekbakken waren niet voor de auto’s maar om ons gekwijl op te vangen. Vooral wat daar nog allemaal in plastic staat te wachten om opgeknapt te worden, fantastisch.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 02 oktober 2006 12:30 PM
  [ # 69 ]

He Patje, wat een fraaie foto’s heb je geschoten van de GS bij de Eiffeltoren! Helemaal super.

Ik zit eigenlijk nog in een roes hier, wat een TOPweekend.
Iedereen nog bedankt voor het aangenaam verpozen. En dat banjeren door de stad was wel erg gaaf hoor. Zodra er ook maar ergens een C6 te zien was dan hoorde je wel weer iemand brullen.  Cool
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 02 oktober 2006 12:30 PM
  [ # 70 ]
Bas schreef:

Er was eigenlijk maar 1 nadeel aan het geheel. Overal hingen van die kettingen of koorden voor de auto’s die de foto geniekheid die iedere Citroen standaard heeft een beetje teniet deden.

Ik vond het ook een groot nadeel dat ik die Birotor niet heel eventjes mee kon krijgen. Goh, wat had ik mij daar mee kunnen vermaken! Maar zo waren er natuurlijk velen…
Ik kan mij herinneren dat Johan vertelde dat 2 uurtjes best wel voldoende was. Nou, ik kan je vertellen dat ze mij daar best tot de volgende ochtend op mochten sluiten hoor!

Bas schreef:

P.S. die lekbakken waren niet voor de auto’s maar om ons gekwijl op te vangen. Vooral wat daar nog allemaal in plastic staat te wachten om opgeknapt te worden, fantastisch.

Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 02 oktober 2006 12:59 PM
  [ # 71 ]
patje74 schreef:
Bas schreef:

Er was eigenlijk maar 1 nadeel aan het geheel. Overal hingen van die kettingen of koorden voor de auto’s die de foto geniekheid die iedere Citroen standaard heeft een beetje teniet deden.

Ik vond het ook een groot nadeel dat ik die Birotor niet heel eventjes mee kon krijgen. Goh, wat had ik mij daar mee kunnen vermaken! Maar zo waren er natuurlijk velen…
Ik kan mij herinneren dat Johan vertelde dat 2 uurtjes best wel voldoende was. Nou, ik kan je vertellen dat ze mij daar best tot de volgende ochtend op mochten sluiten hoor!

Bas schreef:

Laughing  Laughing  Laughing

Volgens mij begint je GS heel erg op jou te lijken, die stond nl. buiten ook behoorlijk te kwijlen :6 :6 :6 :6 :6

Het is trouwens wel heel erg lekker nagenieten zo met al die foto’s Laughing

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 02 oktober 2006 01:04 PM
  [ # 72 ]
Bossie schreef:

Volgens mij begint je GS heel erg op jou te lijken, die stond nl. buiten ook behoorlijk te kwijlen :6 :6 :6 :6 :6

Ach. het lijkt veel, maar uiteindelijk heeft ze een half litertje gebruikt voor het “vlaggen”. (zo’n 1300km totaal)

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 02 oktober 2006 01:19 PM
  [ # 73 ]
Bossie schreef:

Wil je ogenblikkelijk je mond gaan spoelen, snoodaard. Ik wil geen kwaad woord horen over een GS!!

Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 02 oktober 2006 02:20 PM
  [ # 74 ]
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Wil je ogenblikkelijk je mond gaan spoelen, snoodaard. Ik wil geen kwaad woord horen over een GS!!

Wink
Patrick

Je zult mij geen kwaad woord horen zeggen over de GS (waarschijnlijk in tegenstelling tot de Fransoos die het gekwijl op mocht ruimen Wink)

Ik was erg blij dat mij AX’je heel gezusterlijk naast deze groene dame mocht staan zo op die heilige grond.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 oktober 2006 02:29 PM
  [ # 75 ]
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Wink
Patrick

Hahahahahaha!!!

Patrick, jij bent ook overbeterlijk… Patje heeft gezien de distributieriemperikelen wslk niet zoveel zin om het torretje helemaal droog te leggen (which reminds me…. een wel rijdende appeltjesgroene break zou toch wel erg leuk zijn).

En dan zeggen ze dat ik alle BX nukken met de mantel der liefde bedek (karakter enzo…).

Profiel  

5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook