Nou, de kachel werkt weer. En voor het eerst een airco in een auto mogen meemaken Eerst dachten mijn pa en ik dat tie het niet deed maar na een paar minuten begon ie dan toch fijne koude lucht te blazen.
Verder een originele Plip en Citroen sleutelhanger gescoord @ sloop dus mijn dag is weer helemaal goed
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
ja
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
marx-7 schreef:Ben ik dan de enige met een bx in nederland die puntgaaf is daar in die hoek? Die van mij heeft daar dus echt geen spatje roest
Nergens niet trouwens
mijne ook wel al zal me niet verbazen dat over 2 jaar gat erin zit
me bxje is pas 16 (ze is nu dus soms aant puberen )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:mijne ook wel al zal me niet verbazen dat over 2 jaar gat erin zit
me bxje is pas 16 (ze is nu dus soms aant puberen )
Dan moet de mijne wel heel vroeg begonnen zijn….. 14 jaar en dan al zon gat
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:McDean schreef:mijne ook wel al zal me niet verbazen dat over 2 jaar gat erin zit
me bxje is pas 16 (ze is nu dus soms aant puberen )
Dan moet de mijne wel heel vroeg begonnen zijn….. 14 jaar en dan al zon gat
Zijn auto heeft ook wat minder km’s gemaakt..
PrutsyLJ schreef:14 jaar en dan al zon gat
Net als bij mensen kan dat dus sterk wisselen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ach bij mijn ex-bx zat er ook eenzelfde gat in. Ook net zo groot. Was al behoorlijk ver heen. Flinke plaat tegenaan gelast en goed in de tectyl en hamerite gezet en klaar was Metro2005.
Was wel een dagje werk, voornamelijk om de trekhaak los te krijgen, de bumper los te halen en om de roest weg te slijpen.
lassen zelf was een uurtje werk
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Simpele Ziel schreef:PrutsyLJ schreef:14 jaar en dan al zon gat
Net als bij mensen kan dat dus sterk wisselen
Ervaring..?
nouja, ik ben 19 jaar en heb al 4keer een gat in mijn hoofd laten repareren. Ik ben er telkens weer goed bovenop gekomen.
Ik neem aan dat deze bx er ook wel weer bovenop komt
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:nouja, ik ben 19 jaar en heb al 4keer een gat in mijn hoofd laten repareren. Ik ben er telkens weer goed bovenop gekomen.
Ik neem aan dat deze bx er ook wel weer bovenop komt
Ik probeer Harm eens voor te wezen: beter een gat in je hoofd, dan…
Ich bin ein Breaker
een hoofd in je gat?
Gaaf trouwens dat airco in zo’n oude bx nog steeds prima kan werken. Mooie bx!
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
En de geweldige Citroën sleutelhanger heeft het na 2 dagen in mijn bezit al begeven Ah wel je kan niet alles hebben he
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik probeer Harm eens voor te wezen: beter een gat in je hoofd, dan…
Goh ik wist niet dat ik zo berucht was Maar het hangt er wel een beetje van af van wie dat hoofd is natuurlijk.
En de geweldige Citroën sleutelhanger heeft het na 2 dagen in mijn bezit al begeven
Troost je, het was dus in elk geval een originele
Ijs schreef:14 jaar en dan al zon gat
O,zon gat…
Ich bin ein Breaker
En RIJBEWIJS IS GEHAALD!!!!!!!!!!!! . Alleen dankzij dat nieuwe rijbewijs moet ik 5 werkdagen wachten .
Verder is de BX zojuist ook afgekeurd op 2 puntjes namelijk:
Ashoes linksvoor
Stuurashoes linksvoor
Dat dus van de week fiksen en dan racen met die BX
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005