Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Gisteren zoek ik op http://www.rdw.nl een kenteken op van een
Citroën ZX die ik had zien staan. Per ongeluk typ ik het
verkeerde nummer in. Maar toen zag ik toch iets heel bijzonders!
Ik zou zeggen: toets FFJH59 in bij
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
en kijk eens goed.
Groet van
Jesper
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)
Totaal aantal Berichten: 3834
- CX 2200
- CX 2200
mssl schreef:HAHAHAHAHA ! Prachtig dit!
Heeeeel bijzonder…
Die kan gerust 200 gaan rijden op de snelweg en als hij een prent krijgt voor laten komen.
Mijn auto bestaat gewoon niet, Edelachtbare….ooit van een Citroen Ascona gehoord ?
Kun je die stomme ambtenaren pakken op een *administratieve onjuistheid*
Bram schreef:Die kan gerust 200 gaan rijden op de snelweg en als hij een prent krijgt voor laten komen.
Mijn auto bestaat gewoon niet, Edelachtbare….ooit van een Citroen Ascona gehoord ?
Kun je die stomme ambtenaren pakken op een *administratieve onjuistheid*
Veel succes
RDW site schreef:
Over deze site
De informatie op rdw.nl komt tot stand onder de verantwoordelijkheid van de RDW. Ondanks de grote zorgvuldigheid en nauwkeurigheid bij het samenstellen en publiceren van deze informatie, is het mogelijk dat de inhoud van deze site verouderd is, onjuistheden bevat en/of incompleet is.
Altijd leuk. eisen dat de overheid minder bureaucratisch wordt, maar als het dan ineens handig uitkomt dan juist de bureaucratie misbruiken om je eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.
Oh sorry, was natuurlijk grappig en schertsend bedoeld… domdomdom…
mssl schreef:Bram schreef:Die kan gerust 200 gaan rijden op de snelweg en als hij een prent krijgt voor laten komen.
Kun je die stomme ambtenaren pakken op een *administratieve onjuistheid*Nee Bram dat heb je fout! Dit model moet alleen nog uitkomen! In 2012 ...was alvast een testwagen (ja zolang nodig gehad om alles te verbeteren !)
klopt 2012 als PSA heel de GM heeft overgenomen
maar alleen voor de naam al zou ik hem niet moeten hebben
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ja, overnemen en dichtgooien die roestput!
Roestbakken zijn het, maak er maar kattenblikjes van.
Misschien iemand stiekem het logootje verwisseld en aangeboden voor RDW keuring? Je zag vroeger ook wel eens een kever met een Mercedesster. Kan me best voorstellen dat je als je een Ascona hebt je schaamt ... en liever voor een Ciet aangezien wordt
Je weet het nooit met ambtenaren….
Jos van der Voort
René van Maren schreef:Ja, overnemen en dichtgooien die roestput!
Roestbakken zijn het, maak er maar kattenblikjes van.
ja klopt,
een Opel roest bijna net zo hard als een Franse auto
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Ze zullen wel wakkeer geworden zijn bij de RDW ...
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jimmy heeft nu toch soort gelijk probleem?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!