14 van de 31
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

Alle nieuwtjes over CitroExpert
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 05 oktober 2006 04:29 AM
  [ # 196 ]
Mielcitrofiel schreef:

Het valt me op dat er steeds minder verkooppunten zijn, misschien neem ik toch maar een abonnement

een abo heeft alleen maar voordelen: goedkoper, wordt gebracht, je hoeft er je bed niet voor uit, je kunt ‘m niet vergeten…...

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 871

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 11 oktober 2006 04:11 PM
  [ # 197 ]

ABO

robb schreef:
Mielcitrofiel schreef:

Het valt me op dat er steeds minder verkooppunten zijn, misschien neem ik toch maar een abonnement

een abo heeft alleen maar voordelen: goedkoper, wordt gebracht, je hoeft er je bed niet voor uit, je kunt ‘m niet vergeten…...

100% eens

ben abo sinds nr 2 en heb me het nog nooit beklaagd.
Kwaliteit is misschien niet altijd optimaal, maar je krijgt idd altijd heel mooie plaatjes en ook de kleine nieuwssnippers worden +/- verzameld zodat je per uitgave altijd ook vrij veel actueel nieuws hebt.

Daarnaast doen ze een goede selectie wat er aan nieuwe boeken mbt citroen verschijnt.

Soms gaan ze wel kort door de bocht waar ze integraal de spec brochure van de nieuwe c4 picasso overnemen op 2 paginas.

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  

robbie25cx
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 314

Gepost: 11 oktober 2006 09:07 PM
  [ # 198 ]

Re: ABO

CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:

Soms gaan ze wel kort door de bocht waar ze integraal de spec brochure van de nieuwe c4 picasso overnemen op 2 paginas.

tja, krijg steeds meer de indruk dat ze er minder tijd insteken dan voorheen, en inderdaad de specs op 2 pagina’s noem ik gewoon bladvulling Confused  Foto’s steeds groter afdrukken vult een blad ook goed, ik noem het ook ” het plaatjesboek”. Ben benieuwd of we dit jaar nog een editie krijgen of deze naar 2007 wordt doorgeschoven….... Sad

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 11 oktober 2006 09:56 PM
  [ # 199 ]

Kwijlen bij het stuk over de C4 picasso Very Happy  Wink

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 oktober 2006 10:58 PM
  [ # 200 ]

Het is natuurlijk ook moeilijk om een blad te vullen met nieuws waarvan de bron maar beperkt is.
Op het moment als er weinig bijzondere meetings zijn, de fabrikant geen nieuwtjes naar buiten brengt enzovoorts, dan moet je “nieuws maken”.
Ik vind dat ze dat heel erg netjes doen voor een zeer redelijke prijs.

Profiel  

robb
> 1400 berichten

Gepost: 12 oktober 2006 04:35 AM
  [ # 201 ]
patje74 schreef:

Het is natuurlijk ook moeilijk om een blad te vullen met nieuws waarvan de bron maar beperkt is.
Op het moment als er weinig bijzondere meetings zijn, de fabrikant geen nieuwtjes naar buiten brengt enzovoorts, dan moet je “nieuws maken”.
Ik vind dat ze dat heel erg netjes doen voor een zeer redelijke prijs.

....en vergeet niet: het blad wordt gemaakt door enthousiastelingen (amateurs klinkt zo goedkoop) die er niet voor betaald krijgen. (ik krijg tenminste geen onkostenvergoeding of zo Shocked ) Het is puur hobby! En natuurlijk, drukken, verspreiden, administratie, kost allemaal geld.

[pub mode]

Hoe meer abonnee’s er zijn, hoe makkelijker het geheel te managen is. Dus jongens en meisjes, meld je massaal aan als abonnee…!! Razz Razz

[/pubmode]

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 12 oktober 2006 11:18 AM
  [ # 202 ]

Ben al jaren abonnee, gewoon een erg leuk blad voor de citrofiel, niet altijd even objectief maar dat hoeft natuurlijk ook niet, erg mooi blad qua lay-out en papier kwaliteit en vind dat ze er toch altijd weer in slagen om het leuk te vullen met zowel oud en nieuw. Hulde Very Happy  Very Happy

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 12 oktober 2006 11:32 AM
  [ # 203 ]

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijvers. Het is een lekker Citrofiel blad met een goede mix tussen oud en nieuw wat mij betreft. Veel foto’s erin, dat hoort ook bij zo’n blad vind ik. Die reportages over die DS met weinig kiliometers en die hele vroege CX waren echt smullen, er hadden nog wel meer foto’s geplaatst mogen worden. De prijs-prestatie verhouding is goed.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 760

- 2CV 6 Club
Gepost: 23 november 2006 01:08 PM
  [ # 204 ]

Even een vraagje m.b.t. CITROExpert: hoe vaak verschijnt dit blad per jaar (kan namelijk paar jaargangen overnemen maar weet niet hoeveel nummers dat zijn).

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 23 november 2006 02:10 PM
  [ # 205 ]
Willeam schreef:

Even een vraagje m.b.t. CITROExpert: hoe vaak verschijnt dit blad per jaar (kan namelijk paar jaargangen overnemen maar weet niet hoeveel nummers dat zijn).

De Citroexpert verschijnt 6x per jaar. Ik vind het een geweldig blad. De laatste jaren is zeker de kwaliteit van de foto´s erg verbeterd. Gewoon kopen die bladen. Laughing

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 760

- 2CV 6 Club
Gepost: 23 november 2006 02:36 PM
  [ # 206 ]
Arno schreef:
Willeam schreef:

De Citroexpert verschijnt 6x per jaar. Ik vind het een geweldig blad. De laatste jaren is zeker de kwaliteit van de foto´s erg verbeterd. Gewoon kopen die bladen. Laughing

Hartelijk dank! Eurootje per stuk, dat is toch niet te gek?

Ik las Citroexpert altijd met mn broer mee. Laatste 2 jaar echter geen Citroexpert meer gezien. Bladerde van de week de laatste even door in de boekwinkel maar vond de inhoud magertjes vergeleken met wat ik gewend ben van paar jaar terug. Dat is hopelijk geen trend?

Heb nu een abonnement op ‘Luister’ maar die heb ik altijd binnen 5 minuutjes uit dus die wil ik op gaan zeggen.

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 23 november 2006 02:47 PM
  [ # 207 ]
Willeam schreef:
Arno schreef:
Willeam schreef:

Hartelijk dank! Eurootje per stuk, dat is toch niet te gek?

Ik las Citroexpert altijd met mn broer mee. Laatste 2 jaar echter geen Citroexpert meer gezien. Bladerde van de week de laatste even door in de boekwinkel maar vond de inhoud magertjes vergeleken met wat ik gewend ben van paar jaar terug. Dat is hopelijk geen trend?

Heb nu een abonnement op ‘Luister’ maar die heb ik altijd binnen 5 minuutjes uit dus die wil ik op gaan zeggen.

Het is maar net wat je er van verwacht. De ene keer staat er meer van mijn gading in dan de andere keer. Ik ben DS-ofiel, maar vind het ook leuk om iets te lezen over bijvoorbeeld de Mehari of nieuwe modellen. Een euro per stuk is netjes lijkt mij. Het zijn wel bladen die je bewaart en later nog eens weer leest. Tenminste dat doe ik wel.

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 november 2006 03:01 PM
  [ # 208 ]

Inderdaad, gewoon kopen die hap. Telkens als hij in de bus valt ben ik weer even aan het genieten. En op de schaarse momenten van verveling zijn de oude nummers altijd een garantie voor vermaak!

Profiel  

robb
> 1400 berichten

Gepost: 24 november 2006 03:04 AM
  [ # 209 ]
Willeam schreef:

Nummer 60 zal omstreeks dit weekend op de deurmat ploffen bij de zeer gewaardeerde abonnee.
Aan nummer 61 wordt reeds hard gewerkt…...

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 24 november 2006 03:15 AM
  [ # 210 ]

Het leuke van bijv de CE vind ik dat ik eerst alles lees wat min aandacht trekt, en vervolgens alle andere stukjes tekst, incl. de advertentie’s e.d. Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

14 van de 31
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook