Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
haha, altijd leuk als je bij zoiets gelijk heb
ik weet niet hoe dat bij type 1 zit, maar bij type 2 heeft de exclusive ook standaard lm velgen
heb je er nog intresse in of niet?
of ga je nog even bij die bonheur kijken?
die bonheur staat in Meppel, is niet echt bij mij in de buurt.
de prijs voor deze is mi gewoon te hoog. met die opties zou die het echt waard zijn. zonder dus niet.
we kijken gewoon even verder
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
dubbele post
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Patrick schreef:die bonheur staat in Meppel, is niet echt bij mij in de buurt.
de prijs voor deze is mi gewoon te hoog. met die opties zou die het echt waard zijn. zonder dus niet.
we kijken gewoon even verder
Als je de mijne bedoelt: die staat in IJsselmuiden, vlak bij Zwolle. Maarreh, als je ZX netjes is wil ik em ook wel voor 700 euro inruilen. Misschien een leuke wagen voor mijn zusje. En anders kom ik daar ook wel weer af.
Groeten,
Jan
Chinco schreef:Als je de mijne bedoelt: die staat in IJsselmuiden, vlak bij Zwolle. Maarreh, als je ZX netjes is wil ik em ook wel voor 700 euro inruilen. Misschien een leuke wagen voor mijn zusje. En anders kom ik daar ook wel weer af.
Groeten,
Jan
nee, was er een bij een dealer met leren bekleding.
die van jouw heb ik nog wel steeds in gedachten hoor, maar een auo koop ik zeker niet de een op de andere dag.
en €700,- voor mijn ZX. da’s toch wel heel weinig.
heb je hem al eens goed bekeken???
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Patrick schreef:Chinco schreef:Als je de mijne bedoelt: die staat in IJsselmuiden, vlak bij Zwolle. Maarreh, als je ZX netjes is wil ik em ook wel voor 700 euro inruilen. Misschien een leuke wagen voor mijn zusje. En anders kom ik daar ook wel weer af.
Groeten,
Jannee, was er een bij een dealer met leren bekleding.
die van jouw heb ik nog wel steeds in gedachten hoor, maar een auo koop ik zeker niet de een op de andere dag.
en €700,- voor mijn ZX. da’s toch wel heel weinig.
heb je hem al eens goed bekeken???
Eh, ops: , nee, maar ik had even uitgerekend wat die dealer ervoor bood…
Voor zo’n bedrag zou ik trouwens ook niet over 1 nacht ijs gaan, hoor. Ik had alleen vandaag de BX weer mee en sja, dat veercomfort kan de Xsara niet evenaren.
Maarreh, heb je pics van je ZX?
Groeten,
Jan
<—- zie hier
en
en sinds vandaag ook weer verse APK.
in een keer goedgekeurd, keurmeester zat wel te zeuren over de zonneband en de LED stadslichten.
zonneband zag ie door de vingers, LED’s heeft ie vervangen door normale stadslichtjes.
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
vandaag, als er niet teveel file’s staan, weer eens op pad.
ik ga 2 type2’s opzoeken. een Ligne prestige en een bonheur, beide van 2002
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Succes! Bouwjaar 2002? ...ja, da’s ‘n goed jaar
nou we zijn geweest. er stonden er dus 2. een blauwe Bonheur en een grijze Ligne Prestige.
ondanks dat de Bonheur luxer, jonger en minder km’s heeft, is de (voorlopige) keuze hierop niet gevallen.
Bestuurders stoel stond scheef en kraakte, auto rook naar hond en de motor zag er vies uit.
wel leuk is dat op de carkit die erin zit mijn GSM past en de boordcomputer, die de Ligne presige niet heeft.
De grijze zag er ondanks dat ie ouder (maand of 4) en hogere kmstand (ong 4000 km) veel beter uit, interieur perfect, geen rare kraakjes en geen beschadigingen. voor de buitenkant geldt hetzelfde, mijn eigen auto heeft bijvoorbeeld meer steenslag op de motorkap. verder een klein krasje (lees: verf weg, 1,5 cm) op een lijst van een achterportier en op de rechterspiegel.
de carkit die hierin zit is er een voor een Nokia 6210, maar daar heb je ook adapters voor.
nu alles rustig laten bezinken en een koper vinden voor de ZX.
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ben benieuwd
wat voor motor?
let wel op dat het echt een Exclusive is
1.8 16v
wel een type1
geregelde airco, alle ramen electrisch, radio bediening op het stuur, regensensor voor de wiswas…
need I say more
oh ja, 16” peugeot velgen met Dunlop SP9000 195/45-16
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Patrick schreef:1.8 16v
wel een type1
geregelde airco, alle ramen electrisch, radio bediening op het stuur, regensensor voor de wiswas…need I say more
oh ja, 16” peugeot velgen met Dunlop SP9000 195/45-16
naar al die opties moet je niet kijken je kan beter kijken of de auto goed is en schade vrij
weet ik.
werk bij assurantietussenpersoon, kenteken is al nagetrokkken.
optisch moet ie ook goed zijn,
maar ja
dagje parkeren bij de AH kost je soms ook eenpaar deuken
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004