Best lelijk die mistlampen! uhhh schijnwerpers..
Ik vraag me af of ik dit moet toelaten als moderator…
Die onderste lijkt wel astra-achterlichten te hebben. Zowiezo is de complete koets verbouwd (kleiner achtrerraam + in een andere stand).
De op 1 na onderste heeft koplampen van een peugeot.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
heb je een BX en dan kun je nog niet eens over verkeersdrempels!
Dat plastic breekt er snel genoeg af
Lelijke Eend schreef:De op 1 na onderste heeft koplampen van een peugeot.
306 phase 2
En met hoeveel schroefjes zit dat ding vast ?
Lelijke Eend schreef:Die onderste lijkt wel astra-achterlichten te hebben. Zowiezo is de complete koets verbouwd (kleiner achtrerraam + in een andere stand).
De op 1 na onderste heeft koplampen van een peugeot.
En foto 5 achterlichten van een Saxo…. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eens zo lelijk vind… Die bumber eronder en de rest van de auto wel overigens….
Ik vindt wel dat ze dan ook de deurgrepen bij de voordeuren weg hadden moeten halen.
Niet dat ik het mooi vindt ...
ik vind die grijze met die oranje ufo eronder wel mooi!
Een verbod voor het leven om een Citroen te kopen/rijden voor dit soort gasten. Wat hebben ze hun BXen zo vernaggeld zeg, dit ziet er toch niet meer uit.
Ik hou van tunen, maar het moet wel binnen de perken blijven :18 wat ziet dit eruit zeg !!!!
ik stel voor: de dood met de veerbol
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Wel apart dat je per land een bepaalde soort optische tuning ziet. In Duitsland wil men een zo breed mogelijke kleine velgmaat onder de auto en in frankrijk plakt men alle plastic spoilerdelen die men kan vinden op een auto
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
sommige dingen zijn zooooo lelijk dat ze leuk worden; dit is dus zo iets!
Deze auto`s zijn zo onfunctioneel en dus alleen als hobby/‘kunst”-object te beschouwen.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
rocco schreef:Ik vraag me af of ik dit moet toelaten als moderator…
Wil je ‘t nog van me horen?
Ik wil ‘t zelfs geen kunst noemen
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville