Welk model zou je auto van jaar laten worden in deze poll? Je kan met deze poll geen punten uitdelen, maar het is natuurlijk wel boeiend om het hier toe te lichten.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
pff had je tiepdrang ? haha
ik zit me oppeens af te vragen waarom ik ooit het zo ingeregeld heb dat je een pol met 50 opties kunt aanmaken
maar goed ik zal wel ff stemmen
C4. Deze is wat betaalbaarder dan de C6.
Schijt aan originaliteit.
erik wijngaarden schreef:pff had je tiepdrang ? haha
Als je het doet moet je het goed doen.
Skoda Roomster. In Tsjechië een paar gezien. Gave bakken.
Ik heb gestemd voor de Picasso.
Heb ‘m vorige week vrijdag in Parijs van binnen en buiten mogen aanschouwen: erg mooie bak en een toekomstige kneiter voor Citroën.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Fiat Grande Punto
C4 picasso, dat wordt echt een verkooptopper, de eerste mini mpv die ik mooi vind!
Ik heb op de C6 gestemd, omdat ik dat de mooiste (ook technisch) auto vind die er vandaag de dag gebouwd word
Maar de Picasso gun ik het ook hoor!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
C6. Hoort wel. CX is immers 2 jaar achter elkaar auto van het jaar geweest (voordelige criteriumverandering).
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Suzuki SX-4
Is denk ik 1 van de meest overall auto’s die er nu te koop is.
De rest heeft al prijzen gewonnen(C6, Grande Punto etc. ) of valt wel heel erg in een aparte klassen(MPV, SUV, etc.)
De Suzuki is functioneel, niet zo gek duur, en ziet er nog kek uit ook…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
De Lexus natuurlijk..
Puur vanwege zijn schitterende design, en de geweldige diesel die je erin kunt laten leggen…
En het is Japans, das altijd goed
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
De nieuwe Picasso. De styling is misschien iets gewoner geworden t.o.v. de vorige versie, maar ik heb deze wagen mogen bewonderen in Parijs en ze ziet er erg goed uit hoor, zeker vergeleken met de concurrenten in dit segment.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik denk ook de picasso, de c6 is veel te exclusief! (duur)
Welke gek zet er een opel tussen?
Ik heb voor de C6 gestemd omdat het weer een schitterende citroen is die welliswaar flink aan de prijs is maar wel weer vernieuwend is.
Maar ik ben bang dat op een merkenforum zoals deze is, dat de citroen in dit geval wel erg positief uit zal vallen.
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
De Citroen CX was auto van het jaar, de Citroen XM daarna en wat mij betreft is de C6 innovatief en mooi genoeg om weer auto van het jaar te worden. Het leuke aan deze zakenlimousine is dat de dieselmotor zo ontzettend populair is!
Als ik zo het polletje zie dan gooien buiten Citroen de Volvo C30, de Honda Civic en de Fiat Grande Punto redelijke ogen.