Dat loont wel ja
Waren trouwens wel dure km’s dan
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Vandaag met m’n tijdelijke bedrijfsauto gehaald…:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ziet er lelijk degelijk uit, zou ‘t bijna op een Mercedes gooien… :
Of toch een ren-o?
dacht namelijk dat de duitsers de toerentallen alleen met een cijfers aangaf?
i.i.g. die zijn mooier vorm gegeven dacht ik..
alhoewel die toerenteller me toch erg aan het twijfelen brengt…
ik weet het niet, geloof dat de huidge mercedesen nog steeds half of kwart ronde klokken gebruiken…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
bij Mercedes staat de rpm teller links dacht ik
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Het lijkt toch op een mercedes sprinter…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Beiden fout.
Ik krijg mijn nieuwe bedrijfswagen (VW Crafter) pas volgende maand. Tot die tijd moet ik het doen met de 92-BX-FF. Gelukkig nog BX in het kenteken.
Dashboard is best goed af te lezen. Helaas staat het te veel verticaal, waardoor spiegelingen irritant worden. De wijzer van de toerenteller is ook veel te klein vind ik.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
LT, een nep sprinter dus
Mercedes gebruikt overigens grijs kunstof voor de bedrijfswagens en geen zwart, daarnaast heeft mercedes nog steeds halfronde snelheidsmeters en kwart ronde toerenteller met alleen een getal.
de rede dat ik twijfelde is omdat de toerenteller er exact zo uit ziet als van een oude mercedes W123 en W124
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Van de week de bx over de 280.000 heen gereden. Op zich niet zo’n bijzondere stand misschien behalve dan dat ie precies twee keer zoveel km’s heeft als visje
XBXG schreef:Deze of volgende week gaat de Digit over de 222.222
Het is afgelopen vrijdag 1 september gebeurd op weg naar m’n werk:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
vandaag:
van de week 144444 km… was niet echt in staat een fotootje te maken
Xsara Coupe ‘99
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
het is al een tijdje geleden, maar wou toch nog even de foto plaatsen.
zelf vind ik dit de mooite km stand die er maar is:
jahwel: 088888
uiteraard is: 888888 nog mooier, maar die verwacht ik niet zo snel te zien
helaas niet zo’n beste kwaliteit omdat het donker was
paar weken later op vakantie:
inmiddels zit ik al dik over de 95.000
opweg naar de 100.000
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Mijn vorige Xantia (1.8i) gekocht met 181.300,verkocht met 246.600…starten lopen,geen noemenswaardige problemen gehad.
Wel bij 190.000 een nieuwe koppeling gemonteerd.
Mijn ID staat nu op 240.500; originele motor (sinds ‘95 op LPG) en bak.
Koppeling staat wat hoger,maar nog prima.
Bij de man waar ik mijn AX-je vandaan heb stonden twee Xantia’s,beide 1.8 (een 8 en een 16 klepper); beide waren de 4 ton gepasseerd.
Eentje werd gesloopt (had een forse aanrijding gehad),ander was voor de verkoop (iets van 500 euri).
De man die mij de DSuper verkocht (kon ik de Xant op inruilen) had een CX 22 staan met 470K; hij wilde er nu nieuwe zuigerveertjes inzetten,vanwege het toch wel stevige rookgordijn bij optrekken…haha.
Collega rijdt een XM uit ‘89 met 368.400 op de klok.
Je ziet het; Citroëns met hoge kilometerstanden zijn echt geen uitzondering.
P.s; al deze auto’s zijn benzine-wagens….hoezo “diesel-kilometervreters”?!
‘Spirit of avant-garde’
25.000km deze week