Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Lucas Unger schreef:Ik wil het stuurhuis hebben en dat kan er bij een XM met DIRAVI pas uit als de motor er uit is. Ben dus bang dat ik je wel moet helpen.
Groet,
L
Ja , ik weet het , maar het zal leuk zijn als iemand die motor dan ook meenam. Eerst maar een skijken wat de prijzen zijn en de datum.
Het valt wel mee trouwens om de motor en bak eruit te halen.
citro-power schreef:Ik heb wel belang bij de versnellingsbak maar dat hangt af of iemand anders de motor hebben wil. Anders moet ik alles er alleen uithalen en dat is me teveel werk alleen.
Tevens wil ik de HD pomp en de HD regelaar graag hebben , en vast nog wel wat meer klein spul.
Dit alles hangt wel af van de sloopdatum en de prijs
Dat met die hulp komt dik voor elkaar!
Ff voor iedereen: als je iets wilt reserveren, check dan eerst ff of dat onderdeel niet al gereserveerd is! De hd pomp is al door Mark gereserveerd en je moet ff met eXpelliarMus babbelen over de hd regelaar (zie pag 1).
Wat betreft de prijzen citeer ik ff mezelf uit de openingspost:
Serge schreef:aan het einde van de dag stop je anoniem in een pot wat je zelf vindt dat de waarde is van hetgeen je meeneemt.
Animal triste post coitum
Het hangt er ff van af of het in de sleutelloods kan, daar ga ik dinsdag over babbelen met de eigenaar. Dus onder voorbehoud wil ik voorstellen om de meeting volgende week zondag de 15de te houden.
Wie kan dan wel en wie kan dan niet?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek heb nog nix te doen die datum, heb ook niet echt iets nodig…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ha die Serge
Ik kan wel op die datum, onder voorbehoud dat er geen rare dingen gebeuren met mijn zoon(chemo kuur).
Het adres volgt nog? ps,mijn vader heeft zo juist xm ct turbo vsx ‘96 gescoord. Ja de HD regelaar daar kom ik voor,als ie te minste ook op een type1 20i past.Voor de rest vind ik het alleen maar leerzaam.
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ik kan dan wel. Is die loods een beetje goed te bereiken per OV ?
Schijt aan originaliteit.
Ok, tot nu dus dus 3 voor de 15de en 1 niet.
@Elmer; kom maar met de bus of trein naar Groningen of Leek, wat voor jou het makkelijkst is, dan pik ik je wel op. Je hebt m’n telnr.
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd in onderdelen? Er is o.a. nog een compleet Ambiance interieur beschikbaar, 3.0 V6 motor, deurrubbers, plaatwerk, raammechanismen, electrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, hydrauliek- en dashboard componenten etc etc!!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Serge schreef:Het hangt er ff van af of het in de sleutelloods kan, daar ga ik dinsdag over babbelen met de eigenaar. Dus onder voorbehoud wil ik voorstellen om de meeting volgende week zondag de 15de te houden.
Wie kan dan wel en wie kan dan niet?
Die datum kan ik dus weer net niet Zul je net zo zien dat de agenda bij mij de komende tijd weer eens erg vol staat. Jammer.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
ook voor mij is de 15e wel goed waarschijnlijk nog wel meer nodig
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Serge schreef:Ok, tot nu dus dus 3 voor de 15de en 1 niet.
@Elmer; kom maar met de bus of trein naar Groningen of Leek, wat voor jou het makkelijkst is, dan pik ik je wel op. Je hebt m’n telnr. (...)
Goed man Ik hou je op de hoogte
Heb je overigens ook een adres van die loods ?
Lelijke Eend schreef:Heb je overigens ook een adres van die loods ?
Ik vind het wel zo netjes om eerst even met de eigenaar te praten, voordat de zaak hier beklonken wordt en ik de man voor een voldongen feit stel.
Sorry ! Ik was in de veronderstelling dat alles al geregeld was.
Geeft niet. Ik heb de datum hier onder voorbehoud voorgesteld, zodat ik ook meteen een datum kan overleggen aan de man. Ff geduld nog tot dinsdag.
Serge schreef:@Elmer; kom maar met de bus of trein naar Groningen of Leek, wat voor jou het makkelijkst is, dan pik ik je wel op. Je hebt m’n telnr.
O jee, komt Elmer ook? Markeer in dat geval de te slopen XM duidelijk, voor je het weet zit er geen motor meer in je D12
Ik kan helaas niet komen, heb al andere afspraken, de week erop kom ik graag aan je XM sleutelen zoals afgesproken