5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Wat vindt je partner van je Citroën gekte ?
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 oktober 2006 10:54 AM
  [ # 61 ]
M&M schreef:
Ijs schreef:

Haha, die zit Laughing, vast ook nog leasebak Razz Laughing  Laughing

Nee geen leasebak , van mij ( ons ) ... ook niet van de bank dus Wink
Sommige mensen kiezen er voor hier privé in te rijden hoor Razz , net als andere kennelijk vrijwillig in een BX willen rijden ...

Haha Wink  zolang het maar een :cevr is

Ha, een ex-leasebak zeker?  Very Happy 

Enneh…. niemand gaat vrijwillig in een BX zitten. Zodra je de capaciteit hebt om het ongekende genot van deze wagen te herkennen, dan “moet” je er wel in rijden.  Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 11 oktober 2006 12:40 PM
  [ # 62 ]
WYD schreef:

De ZX 1.9D mag ik van haar niet verkopen, want die auto vindt ze maar veel te fijn en goedkoop rijden!  Cool

Hier word ik dan weer vrolijk van. Ze is echt in goede handen dus!
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 11 oktober 2006 07:12 PM
  [ # 63 ]

Ben vrijgezel en de hond moet niet zeuren….mag blij zijn dat ie überhaupt af en toe mee mag op de achterbank Wink

Pa rijdt rond in een spijkerharde nieuwe Skoda, maar moest toegeven dat een bx van 15 jaar met nieuwe ballen toch verdraaid lekker reed Laughing

Wat hij betaalde voor dat tjechisch stuk metaal kan ik 20 bx-en kopen en dan toch toegeven dat het echt comfortabel is…..kijk, daar heb ik dan lol aan Exclamation

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 11 oktober 2006 07:36 PM
  [ # 64 ]

Hermien vond het vanaf het begin wel geinig, sterker nog: wel leuk. Ze gaat zelfs mee naar meetings, (ook helemaal in Parijs). En ja, ze is lid van dit forum, en heeft zelfs een BX….En als ik weer eens het hele land 3 keer moet doorcrossen om BXen te halen, gaat ze mee. Als 2de chauffeur.
Maar ach, veel keus heeft ze ook niet natuurlijk…. Wink

Test

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook