Ik ben een citroen visa cabrio aan het restaureren en ben op zoek naar het isolatie materiaal dat in de motorruimte tegen het schutbord zit bevestigd, heeft iemand een idee of dit verkrijgbaar is of iets wat er op lijkt?
welkom
zelf ben ik ook aan het kijken geweest om dat te vervangen, is eigenlijk rockwoll met laagje bitumen op
in VW’s ligt het binnen op de vloer dacht ik
bij Citroën niet te koop?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Is gewoon nog leverbaar bij de dealer.
Heb het net besteld, gaat overigens wel op periode order.
Ajeto!!!
Ben inderdaad bij een citroen dealer bij mij in de buurt geweest om het te bestellen, maar die kwam met een raar verhaal dat het alleen in een complete set was te bestellen, volgens hem te kostbaar.
Waarschijnlijk had hij er gewoon geen zin in, ik zal eens bij een andere dealer kijken. bedankt voor de reacties!
Complete set lijkt me een sterk verhaal van de Dealer, aangezien namelijk niet alles er meer leverbaar voor is.
Ajeto!!!
Leuk je hier te zien! Mijn Visa’tje rijdt nog steeds
Betreft het isolatie materiaal, ik weet niet beter of het is gewoon bij de fugo te bestellen. Je moet natuurlijk wel een creatief zijn en zelf op maat maken.
De dealer waar (ik denk dat) jij bent geweest is niet zo visa-liefhebber is mijn ervaring. Probeer het gerust nog eens ergens anders
Goed te horen dat ie nog steeds “on the road” is!
blijft leuk he zo’n visa
ik zal van de week eens bij de fugo langs rijden, bedankt voor de tip!