Sierlijsten
Visa Ventje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 852

Gepost: 05 oktober 2006 11:15 PM

Hoi,

Ik zoek sierlijsten voor mijn Visa. Omdat ik niet veel andere Visa’s gezien heb van mijn type/kleur etc. maar is het origineel chroomkleurig?

Aan mijn foto kun je dat misschien goed zien.

Weet /heeft iemand sierlijsten voor een Visa?

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 08 oktober 2006 12:51 AM
  [ # 1 ]

Wat voor sierlijsten bedoel je? Snap niet helemaal wat je bedoeld… oops

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 13 oktober 2006 03:49 PM
  [ # 2 ]

Bedoel je die richel die langs de bovenrand loopt? Bij mij is dat zwart, maar van een jaar daarvoor zag ik ze in het chroom. Ik gok dat ze dus regelmatig van gedachten veranderden wat er op moest Wink Hoe je er nog aan moet komen, geen idee. Ben je al lid van de visaclub?

Profiel  

Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3221

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 27 november 2006 09:50 PM
  [ # 3 ]

chromen daklijsten

Hoi!

Deze lijsten zijn vrij lastig te verkrijgen, ik heb ze nog nieuw in een zak, maar verkoop ze helaas niet, ze waren nog een overblijfsel uit een oude bedrijfsvoorraad.

Ik zou gewoon eens kijken bij het magazijn van de visaclub (alleen als je clublid bent).

Ik geef je echter weinig kans dat je daar slaagt, omdat het plastic na jaaaaaren uitdroogt en broos wordt.

Als je geluk hebt passen ze van een cx na enig zaagwerk.

Die zijn namelijk wel van chroom, maar dan heb je niet van die mooie eindstukjes.

Trouwens, van de cx zijn ze ook niet meer op iedere hoek van de straat te koop, heb er in 2002 nog 100 gulden voor betaald (CX)

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 27 november 2006 09:52 PM
  [ # 4 ]

van de cx zijn ze er niet meer helaas of tegen een hoop geld
van een sloper is vaak ook geen optie want ze breken makkelijk

Profiel  

Visa Ventje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 852

Gepost: 27 november 2006 10:49 PM
  [ # 5 ]

Inmiddels rijd ik zonder die sierlijsten. Toen een zware vrachtwagen mij passeerde brak, vanwege de druk, mijn sierlijst in tweeen. Dus ik ben gestopt, ik schrok me hoedje en heb toen gekeken. Zat er nog een klein stukje vast Razz. Ik heb de andere sierlijst er ook afgepakt. Heb je dus helemaal niets aan. Alleen zit ik nu met rails zonder sierlijst. Wat vinden jullie, zo laten of nieuwe ergens halen?

Profiel  

Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3221

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 28 november 2006 03:15 PM
  [ # 6 ]

Je kan de stalen-gootjes natuurlijk ook zilverleurig verven!!

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 28 november 2006 04:53 PM
  [ # 7 ]

Bij m’n oude visaatje zaten ook chromen sierlijstjes. Je ziet inderdaad veel vaker de zwarte lijstjes. Volgens mij houden die ook beter. Bij mij zaten ze namelijk ook los en waren lelijk geworden. Bij het eraf halen zijn ze ook gelijk gebroken. Ik weet niet of je dus veel kans hebt op tweedehandsspul, maar je kunt het inderdaad bij de visaclub proberen. Je kunt nu wel gelijk zien of er wat rotte plekjes zitten, waar de sierlijsten hebben gezeten.
Mischien kun je het nog via Bart Ebben proberen, hij heeft veel en is duur. Ebben is absoluut niet een van mijn favorieten, maar hij heeft veel.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook