Dag Allemaal,
Ben bezig met opbouwen DS 20 1971. Deze heeft een enkel spruitstuk dat gescheurd is. Ik lees hier en daar dat dat vaker gebeurd en bovendien deze spruitstukken slecht verkijgbaar zijn. Kan ik deze vervangen door een dubbel spruitstuk en dubbele vlampijp zonder dat ik problemen krijg? :
Met vr gr
Peter
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Ja kun je gewoon veranderen naar een dubbel spruitstuk. Als je dat niet wilt heb ik nog wel een enkele liggen ter overname.
Zelf heb ik een sterke voorkeur voor de dubbele, deze is makkelijker gasdicht te krijgen, en scheelt een paar pk.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
En ik vind dat dubbele kreng een ramp om te aan te sluiten op de vlampijp!
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:En ik vind dat dubbele kreng een ramp om te aan te sluiten op de vlampijp!
en dan ook nog gasdicht; inderdaad een ramp om aan te sluiten
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Nieuwe pakking ertussen, moertjes vastdraaien en klaar. Hoezo ramp ?
jeroentje schreef:Nieuwe pakking ertussen, moertjes vastdraaien en klaar. Hoezo ramp ?
Behalve dan dat je er bijna niet bij kan, anders dan met een minimaal 2x verlengede dopsleutel/ratel. op je rug liggend onder de auto…..
maar voor de rest heb je gelijk!
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Tja, met de snoek moet je op wel meer plaatsen een beetje blind kunnen sleutelen. Van onder kun je er behoorlijk goed bij.