19 van de 37
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »

Gespot & Gepost (BX) Deel5 ‘het spotten gaat door’
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 15 oktober 2006 01:33 PM
  [ # 271 ]
Venom schreef:

Gisteren ongeveer 20.00 uur bij de Esso langs de A7 bij afslag Hoorn een rode BX Sport gezien, zag er goed uit, kenteken begon volgens mij met PV.

Heeft Morettes met geel licht en ging er lekker sportief weer vandoor.

Kon helaas er niet naartoe lopen omdat ik huilende baby in de auto had Crying or Very sad

Damn, ik kom zowat dagelijks langs dat pompstation, maar een sport heb ik daar nog nooit gezien. Heb ik weer…..
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 15 oktober 2006 08:38 PM
  [ # 272 ]

Vanmiddag een “meet and greet” gehad met een Digit. Wouter was een lekker rondje gaan rijden en deed deze keer de Noordkop aan. Na het nuttigen van een kop thee hebben we de Xantia en de Digit even goed bekeken en wat plaatjes geschoten. Hierbij wat materiaal:
  Klik 1
Klik 2
Klik 3
Klik 4

Voor de overige foto’s, klik hier
Leuk dat je langs kwam Wouter!
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 15 oktober 2006 08:44 PM
  [ # 273 ]
hogervp schreef:

Vanmiddag een “meet and greet” gehad met een Digit. Wouter was een lekker rondje gaan rijden en deed deze keer de Noordkop aan. Na het nuttigen van een kop thee hebben we de Xantia en de Digit even goed bekeken en wat plaatjes geschoten. Hierbij wat materiaal:
  Klik 1
Klik 2
Klik 3
Klik 4

Voor de overige foto’s, klik hier
Leuk dat je langs kwam Wouter!
Patrick

mooie fotos Very Happy

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 15 oktober 2006 08:50 PM
  [ # 274 ]

Graag gedaan!  Cool
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 16 oktober 2006 12:56 AM
  [ # 275 ]

Geinige foto’s Wink
Het was zeker een leuk dagje touren met de BX;
Hilversum - Volendam - Anna Paulowna - Callantsoog - Alkmaar -Beverwijk - Hilversum.

Onderweg nog enkele BX’en tegen gekomen:

Een witte (behoorlijk verroeste Confused ) BX 14E op LPG met spoiler in Edam:

In Anna Paulowna nog deze zeldzame uitvoering gespot: een BX 19 TRI automatic. Kan wel een poetsbeurtje gebruiken. Jammer echter van dat afgrijselijke lichtgrijze Tweed-interieur… Rolling Eyes  Rolling Eyes

Vrijdag spotte ik deze BX 16 RE Montreux in Almere. Hij bleek al in mijn foto-bestand te staan, omdat ie enige tijd geleden op Marktplaats had gestaan (in topconditie). Helaas is te zien dat deze Montreux niet meer in topconditie is. Dit is trouwens pas de eerste keer dat ik een blauwe Montreux heb gespot. De grijze versie van de Montreux kom ik vaker tegen.

Venom schreef:

Ik rij dagelijks door twisk en zie er daar ook meestel wel een aantal.
Van de week reed ik achter een BX door Twisk, best leuk twee BXen achter elkaar om kwart voor 8 ‘s morgens.

Ik ben vandaag heel langzaam door Twisk gereden (hard kun je er sowieso niet rijden Razz ), maar heb geen enkele BX gezien.  Mad

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 16 oktober 2006 03:15 AM
  [ # 276 ]

Hier in de omgeving zie ik ook nog wel aardig wat BX’en. Ik begin er ook steeds meer op te letten en het valt me niet tegen. Meestal trouwens wel in matige staat. Iemand mij nog gespot dit weekend? Ik was in de omgeving van Noordwijk en Den Haag en vrijdag en vandaag toch flink wat geautobaant om van Hengelo daar te komen en weer terug.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 16 oktober 2006 03:15 AM
  [ # 277 ]
mssl schreef:

Volgende week weer nieuwe kansen in de kop van noord holland….  Cool

Dan zul je mij daar niet vinden hoor.  Laughing

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 16 oktober 2006 11:44 AM
  [ # 278 ]
XBXG schreef:
mssl schreef:

Volgende week weer nieuwe kansen in de kop van noord holland….  Cool

Dan zul je mij daar niet vinden hoor.  Laughing

Dan fotoshoppen we de Digit er gewoon bij!  Smile
Ik heb haar nu op de gevoelige plaat vastgelegd tenslotte.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 16 oktober 2006 08:27 PM
  [ # 279 ]

Hmmm, ik moet hier toch eens gaan denken aan copyright. Mijn Digit zie ik al terug in de avatars van Beerpeet (weerspiegeling in zijn CX-velg) en Hogervp. Het moet niet gekker worden.

Laughing

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 16 oktober 2006 08:38 PM
  [ # 280 ]

Ja moet je luister Wouter, ik had ook liever die Xantia vooraan gezien hoor Wink  Laughing  Surprisedops:  Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 oktober 2006 09:56 PM
  [ # 281 ]
XBXG schreef:

Vrijdag spotte ik deze BX 16 RE Montreux in Almere. Hij bleek al in mijn foto-bestand te staan, omdat ie enige tijd geleden op Marktplaats had gestaan (in topconditie). Helaas is te zien dat deze Montreux niet meer in topconditie is. Dit is trouwens pas de eerste keer dat ik een blauwe Montreux heb gespot. De grijze versie van de Montreux kom ik vaker tegen.

ik heb nog nooit een blauwe Montreux gezien Shocked
wij hadden vroeger thuis ook een grijze Cool
en de grijze versie is vogens mij ook vrij zeldzaam Sad

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 17 oktober 2006 02:00 AM
  [ # 282 ]
Simpele Ziel schreef:

Ja moet je luister Wouter, ik had ook liever die Xantia vooraan gezien hoor Wink  Laughing  Surprisedops:  Cool

Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen SZ.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 17 oktober 2006 02:17 AM
  [ # 283 ]
hogervp schreef:
Simpele Ziel schreef:

Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen SZ.
Patrick

Zo dan Confused:

Very Happy

Profiel  

Gepost: 17 oktober 2006 02:58 AM
  [ # 284 ]

Een grijze GTI en een groene 16 kleppert:

http://62.95.94.132/gallery/album20?page=15

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 17 oktober 2006 03:22 AM
  [ # 285 ]
CitroenAZU schreef:

Een grijze GTI en een groene 16 kleppert:

http://62.95.94.132/gallery/album20?page=15

Ah, die groene 16V is van Raymond de Reus.
Die had je gespot ergens in de buurt van Capelle zeker?  Wink

Profiel  

19 van de 37
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook