Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Freek1971 schreef:Ja, ik heb inderdaad ook gehoord dat die stroom voor het relais eigenlijk te hoog is voor het contactslot. Mijn knopje vaart er nog steeds wel bij, maar het contactslot is natuurlijk wat teerder gebouwd (en, neem ik aan, lastiger te vervangen als het fout gaat).
en veel duurder!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 73
Geregistreerd: 21-10-2005
- ID/DS ID 19 B
Nu heb ik een ander probleem met dezelfde accu-aansluiting : de accuklem is gebroken. Hij slobberde om de pool heen en toen ik hem vaster wilde draaien, brak hij zonder dat ik er moeite voor hoefde te doen.
De klem zit muurvast bevestigd aan dat relais-tje.
Waarschijnlijk moet ik nu het hele relais vervangen ?
Dit is geen auto ; het is een schip.
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
tja, of je scoort een kapot relais, boort het popje uit en maakt van twee één. voordeel is dat je het samenstel dan met boutje en moertje kan vastzetten, dat is mits je netjes ringen gebruikt iets slijtvaster.
Corrosion sympa!
Totaal aantal Berichten: 73
Geregistreerd: 21-10-2005
- ID/DS ID 19 B
Dank je, dat is inderdaad een idee.
Ik moet maar even kijken wat ik kan scoren.
Dit is geen auto ; het is een schip.