Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
feli waarneer ga je hem halen en keuren
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gaaf!!! Ik ben benieuwd naar een zooitje pics. Hij zal zijn geld zeker waard zijn, veel plezier er mee!!!
- BX 19 GT
- BX 16 RS
citroenc2 schreef:feli waarneer ga je hem halen en keuren
Goeie vragen, moet ik nog even zien. Waarschijnlijk volgend weekend ophalen, keuren hangt van de toestant af. Als er zo weinig mee aan de hand is als volgens de beschrijving, dan z.s.m.
Hieronder wat quotes uit het mp-topic. Daarnaast raad de huidige eigenaar me dringend aan de d-riem te vernieuwen.
Huidige km-stand 154000. Dan ga ik ervanuit dat de d-riem al tenminste 2 keer vernieuwd is, tenzij er zwaar over de gebruiksduur heen is gegaan. Enige reden om de huidige dan te vernieuwen is mogelijk de ouderdom, als ‘ie veel ouder is dan 4 jaar bijv. Iig is het het eerste waar ik naar zal kijken als ik de auto ga halen.
beerpeet schreef:woutersmits schreef:maar serieus,
mijn duits is niet zo goed, weet iemand of die auto nou gewoon rijdbaar is of niet?Volgens mij is ‘ie gewoon rijdbaar
Mankementen:
- voorraadbol aan z’n eind
- dorpel doorgeroest op een makkelijk bereikbare plek
- schuifdak is (water?)dicht, maar gaat niet open
- gasdempers achterklep ontbreken
- bedieningshendel linkerbuitenspiegel is afgebrokenSinds December 2003 dus afgemeld en sindsdien met 07-kenteken gevaren Weet niet of afmelden op schorsen neerkomt, en of 07-kenteken een zomerkenteken is ofzo. Huidige eigenaar heeft ‘m sinds de zomer en nog maar 2 keer ermee gereden.
Als jij het niet doet, doe ik ‘t (o nee, ik heb er al 1 )
McDean schreef:Bx jes in duitsland:
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Goed man! Ik was een denker, jij bent een doener…..
Veel plezier ermee!
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat goed zeg, je hebt haar gekocht!! Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg, maak ons maar stikjaloers met foto’s ed. Vanmiddag had ik het nog met Wouter (XBXG) over deze BX. Super!
Heel veel suc6 ermee.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
wow, dat is wel echt een heel gaaf bakkie ja !!
volgens mij is zo´n 07 kenteken trouwens een klassieker kenteken? daar betalen ze dan heel weinig belasting over.
Alleen is een tijdje geleden de belastingvrij regel in duitsland verandert van 25 jaar naar 30 jaar oud?
Nou ja ik heb geen idee dus, vraag maar eens aan de beste man wat dat nou eigenlijk voorstelt
Citroën D Special 1970
gefeliciteerd!! zijn er toch ook mensen hier die zo iets aandurven!
en eerlijk is eerlijk, ik heb verloren
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Re: ‘t is geen Digit, ‘t is geen GT, ‘t is geen 16v…
beerpeet schreef:.. maar een 16 TRS automaat in Vert Cali :whoohoo
Nu hopen dat ‘ie ‘t waard is…
Wouter, had je nog met Hel1 gewed?
neeeeeee, amper hier geweest ivm in mijn pb aan je genoemde enorme drukte, maar wij wisten dat het ging lukken! Nou hopen dat we het transport geregeld krijgen. to be continued
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Aandurven ok, doener moet ik nog bewijzen…
‘t Is toch niet de bedoeling dat ‘ie ook 4 jaar in een schuur blijft staan zoals m’n Basis ops:
Reden dat m’n Basis nog steeds in de schuur staat is toch ook weer dat m’n CX en andere BXen steeds ‘prioriteit’ kregen ops: l’ Histoire se repete…?
Heeren, niets dan lof
Ik heb er echt serieus aan zitten denken, maar het gaat momenteel even niet om er een auto bij te hebben. Fantastisch dat er een BX naar NL wordt gehaald in Vert Cali. Daar zullen er in NL zo weinig van zijn dat ze letterlijk op 1 hand te tellen zijn.
Ik zie/lees het verhaal wel in dit topic.
En een transport is toch zo geregeld? Eén van jullie zal vast wel een E-rijbewijs hebben? Aanhangers zijn overal te huur. Succes ermee.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- CX 2200
- CX 2200
bedoeling is eigenlijk rijden… met garageplaten als dat te regelen valt. anders evt exportplaten en dan weer anders een aanhanger achter de cx? ik heb iig geen E
ene, hij is (geloof ik) uiteindelijk van Peter hoor.
@hel1, je was wel inspirator met je weddenschap, ik dacht ‘dat zullen we nog wel eens zien dan’
Ik zou persoonlijk de gok wagen met die witte eendagskentekenplaten.
Ik weet niet precies hoe ver weg de BX in Duitsland staat, maar die gok zou ik wel aandurven.
Ami 8 Club (1970)
- CX 2200
- CX 2200
XBXG schreef:Ik zou persoonlijk de gok wagen met die witte eendagskentekenplaten.
Ik weet niet precies hoe ver weg de BX in Duitsland staat, maar die gok zou ik wel aandurven.
dat is toch wel ruim 400 km in duitsland…..
En hij moet naar Nijmegen gereden worden?
Ami 8 Club (1970)
- CX 2200
- CX 2200
XBXG schreef:En hij moet naar Nijmegen gereden worden?
yups