Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Venom schreef:Gisteren ongeveer 20.00 uur bij de Esso langs de A7 bij afslag Hoorn een rode BX Sport gezien, zag er goed uit, kenteken begon volgens mij met PV.
Heeft Morettes met geel licht en ging er lekker sportief weer vandoor.
Kon helaas er niet naartoe lopen omdat ik huilende baby in de auto had
Damn, ik kom zowat dagelijks langs dat pompstation, maar een sport heb ik daar nog nooit gezien. Heb ik weer…..
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Vanmiddag een “meet and greet” gehad met een Digit. Wouter was een lekker rondje gaan rijden en deed deze keer de Noordkop aan. Na het nuttigen van een kop thee hebben we de Xantia en de Digit even goed bekeken en wat plaatjes geschoten. Hierbij wat materiaal:
Klik 1
Klik 2
Klik 3
Klik 4
Voor de overige foto’s, klik hier
Leuk dat je langs kwam Wouter!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Vanmiddag een “meet and greet” gehad met een Digit. Wouter was een lekker rondje gaan rijden en deed deze keer de Noordkop aan. Na het nuttigen van een kop thee hebben we de Xantia en de Digit even goed bekeken en wat plaatjes geschoten. Hierbij wat materiaal:
Klik 1
Klik 2
Klik 3
Klik 4Voor de overige foto’s, klik hier
Leuk dat je langs kwam Wouter!
Patrick
mooie fotos
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Graag gedaan!
Patrick
Geinige foto’s
Het was zeker een leuk dagje touren met de BX;
Hilversum - Volendam - Anna Paulowna - Callantsoog - Alkmaar -Beverwijk - Hilversum.
Onderweg nog enkele BX’en tegen gekomen:
Een witte (behoorlijk verroeste ) BX 14E op LPG met spoiler in Edam:
In Anna Paulowna nog deze zeldzame uitvoering gespot: een BX 19 TRI automatic. Kan wel een poetsbeurtje gebruiken. Jammer echter van dat afgrijselijke lichtgrijze Tweed-interieur…
Vrijdag spotte ik deze BX 16 RE Montreux in Almere. Hij bleek al in mijn foto-bestand te staan, omdat ie enige tijd geleden op Marktplaats had gestaan (in topconditie). Helaas is te zien dat deze Montreux niet meer in topconditie is. Dit is trouwens pas de eerste keer dat ik een blauwe Montreux heb gespot. De grijze versie van de Montreux kom ik vaker tegen.
Venom schreef:Ik rij dagelijks door twisk en zie er daar ook meestel wel een aantal.
Van de week reed ik achter een BX door Twisk, best leuk twee BXen achter elkaar om kwart voor 8 ‘s morgens.
Ik ben vandaag heel langzaam door Twisk gereden (hard kun je er sowieso niet rijden ), maar heb geen enkele BX gezien.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hier in de omgeving zie ik ook nog wel aardig wat BX’en. Ik begin er ook steeds meer op te letten en het valt me niet tegen. Meestal trouwens wel in matige staat. Iemand mij nog gespot dit weekend? Ik was in de omgeving van Noordwijk en Den Haag en vrijdag en vandaag toch flink wat geautobaant om van Hengelo daar te komen en weer terug.
mssl schreef:Volgende week weer nieuwe kansen in de kop van noord holland….
Dan zul je mij daar niet vinden hoor.
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
XBXG schreef:mssl schreef:Volgende week weer nieuwe kansen in de kop van noord holland….
Dan zul je mij daar niet vinden hoor.
Dan fotoshoppen we de Digit er gewoon bij!
Ik heb haar nu op de gevoelige plaat vastgelegd tenslotte.
Patrick
Hmmm, ik moet hier toch eens gaan denken aan copyright. Mijn Digit zie ik al terug in de avatars van Beerpeet (weerspiegeling in zijn CX-velg) en Hogervp. Het moet niet gekker worden.
Ami 8 Club (1970)
Ja moet je luister Wouter, ik had ook liever die Xantia vooraan gezien hoor ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Vrijdag spotte ik deze BX 16 RE Montreux in Almere. Hij bleek al in mijn foto-bestand te staan, omdat ie enige tijd geleden op Marktplaats had gestaan (in topconditie). Helaas is te zien dat deze Montreux niet meer in topconditie is. Dit is trouwens pas de eerste keer dat ik een blauwe Montreux heb gespot. De grijze versie van de Montreux kom ik vaker tegen.
ik heb nog nooit een blauwe Montreux gezien
wij hadden vroeger thuis ook een grijze
en de grijze versie is vogens mij ook vrij zeldzaam
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Simpele Ziel schreef:Ja moet je luister Wouter, ik had ook liever die Xantia vooraan gezien hoor ops:
Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen SZ.
Patrick
hogervp schreef:Simpele Ziel schreef:Ja moet je luister Wouter, ik had ook liever die Xantia vooraan gezien hoor ops:
Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen SZ.
Patrick
Zo dan :
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een grijze GTI en een groene 16 kleppert:
CitroenAZU schreef:Een grijze GTI en een groene 16 kleppert:
Ah, die groene 16V is van Raymond de Reus.
Die had je gespot ergens in de buurt van Capelle zeker?
Ami 8 Club (1970)