3 van de 27
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 16 oktober 2006 03:36 PM
  [ # 31 ]

Idd, binnenste buiten. Overigens ben ik nu tot koop verplicht dus als ‘ie heel erg tegenvalt (wat ik me niet kan voorstellen) zou ik er niet zomaar weer vanaf zijn.

als die auto onder de roest zit, zelfs meer dan dat ene gaatje waar hij het over heeft dan heeft hij toch zaken verzwegen en dan kun je die koop toch ongedaan maken lijkt mij.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 16 oktober 2006 03:38 PM
  [ # 32 ]
woutersmits schreef:

Idd, binnenste buiten. Overigens ben ik nu tot koop verplicht dus als ‘ie heel erg tegenvalt (wat ik me niet kan voorstellen) zou ik er niet zomaar weer vanaf zijn.

als die auto onder de roest zit, zelfs meer dan dat ene gaatje waar hij het over heeft dan heeft hij toch zaken verzwegen en dan kun je die koop toch ongedaan maken lijkt mij.

Volgens mij ook. En hij is kennelijk verzamelaar (anders mag je niet met een 07-kenteken varen), dus dan mag je er ook wel vanuit gaan dat hij dat heeft geweten/had kunnen weten.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 16 oktober 2006 03:39 PM
  [ # 33 ]

ik denk nu overigens aan een goedkope bus huren met trekhaak en een trailer.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 16 oktober 2006 09:36 PM
  [ # 34 ]

Heren, ik wil heel erg graag helpen.

Ik rij namelijk in deze VW-bus voor m’n werk. En ja, deze heeft een trekhaak.  Cool En je kunt er met 3 man in.

Helaas heb ik geen E-rijbewijs, maar ik heb vaker met (grote) aanhangers gereden zonder me daarover druk te maken.

Probleempje is alleen dat ik dit weekend een motor ga overzetten in mijn BX’je. Toch, Wout? Rolling Eyes

Zondag zou wel kunnen, al zou wellicht het weekend erop beter zijn…

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 16 oktober 2006 10:14 PM
  [ # 35 ]

dus jullie gaan met de trailer?
wel zo verstandig ... dan rij je echt een stuk fijner.

Ik heb wel eens eerder wagentjes uit Duitsland gehaald, niet eens zo ver eigenlijk. Ik schroefde er toen altijd de NL platen op van mijn andere auto, maar eenmaal in Nederland aangekomen reed ik behoorlijk zenuwachtig rond de hele tijd Very Happy

In Duitsland zelf is het niet zo erg, dan kan je gewoon zeggen dat je je papieren bent vergeten. Maar hier trekken ze de gegeven zo na natuurlijk ..

Ik wil binnenkort ook weer een wagen in Duitsland op gaan halen, maar ik zit er over na te denken om dat met een 1dags kenteken te doen…kan ik daar in Duitsland mee rijden? Dat mag eigenlijk niet toch?
Maar als je de papieren erbij hebt zou ik dat nog wel uit moeten kunnen leggen aan de Polizei toch ...

anyway, succes met het ophalen, je kan hem bij ons in de garage wel APK keuren als je wilt, woutersmits kent de weg Wink

Citroën D Special 1970

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 16 oktober 2006 11:26 PM
  [ # 36 ]

Ik woon welis waar in frl, maar ik ken iemand met een autoambulance,
Huur gaar in kratten amstel. Als er intres is, kan ik horen of deze zo vrij is.
Het is een zware uitvoering van ong 600 kg leeg, met laat vermogen van ongeveer 2000kg. Met een BX komen we dan ergens rond de 1500 - 1600 kg trekgewicht

Verders heb ik BCE rijbewijs en internationaal ervaring Wink

Probleem die ik weer heb is dat ik geen trekhaak op mijn GTI 205 heb en mijn ZX Break nog steeds niet klaar is. Dus zou ik eerst mijn schoonpa voor mijn oude 205 diesel aan moeten kijken of ik moet iets anders met een trekhaak lenen om de juiste richting op te komen.

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 17 oktober 2006 12:56 AM
  [ # 37 ]

Als je BCE hebt zou je ook moeten weten dat je die trailer+BX nooit achter een 205je aan mag trekken, toch? Twijfel zelfs over de ZX…  Rolling Eyes

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 17 oktober 2006 01:22 AM
  [ # 38 ]

Ik bied mezelf aan als piloot. Heb ook al ruim ervaring.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 17 oktober 2006 02:16 AM
  [ # 39 ]

Als we nou de bus van Wouter (XBXG) en de auto-ambulance van GoodOldDiesel combineren, met de broer van Wouter (smits) en Alcyone als chauffeurs. Ik en wie verder mee wil mag in de laadbak. Laughing

Serieus: leuk dat iedereen zo meedenkt en wil helpen Wink

@XBXG en GoodOldDiesel, is het voor jullie mogelijk de bus en auto-ambulance voor a.s. vrijdag te regelen?

@Alcyone: kun jij ook vrijdag?

Met de verkoper overlegd dat ‘t eventueel ook ok is om vrijdag (komt mij en woutersmits ‘t beste uit) de auto te komen bekijken en de koop te regelen, en ‘m later op te halen.

@woutersmits: dan hoeven we toch niet heeeeel vroeg op te staan, want vrijdag kan de verkoper pas na 15 uur.

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 17 oktober 2006 02:31 AM
  [ # 40 ]

Vrijdag? eh ik werk natuurlijk gewoon op weekdagen. Daar zou ik een vrije dag voor moeten opnemen en dat is best jammer… een zaterdag of zondag vind ik dan beter klinken.

Eerder weg is geen probleem, denk ik. Twaalf uur of zo…

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 17 oktober 2006 02:36 AM
  [ # 41 ]

Vrijdag gaat niet lukken. Dan moet ik werken, in die bus…  Laughing
Een dag vrij vragen kan wel, maar dan moet een collega alsnog die bus gebruiken.

En ik bedenk me net dat deze bus (een tijdelijke huurauto totdat mijn nieuwe bus arriveert) zeer waarschijnlijk begin volgende week wordt vervangen door…. m’n nieuwe bus.  Very Happy Of daar ook een trekhaak op zit weet ik niet.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 17 oktober 2006 02:44 AM
  [ # 42 ]

Owjeee Rolling Eyes

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 17 oktober 2006 03:07 AM
  [ # 43 ]
Alcyone schreef:

Vrijdag? eh ik werk natuurlijk gewoon op weekdagen. Daar zou ik een vrije dag voor moeten opnemen en dat is best jammer… een zaterdag of zondag vind ik dan beter klinken.

Eerder weg is geen probleem, denk ik. Twaalf uur of zo…

Naja, als wouter en ik vrijdag eerst gaan kijken en we ‘m een andere keer ophalen (waarschijnlijk zondag 29-10), doe ik graag een beroep op je!

XBXG schreef:

Vrijdag gaat niet lukken. Dan moet ik werken, in die bus…  Laughing
Een dag vrij vragen kan wel, maar dan moet een collega alsnog die bus gebruiken.

En ik bedenk me net dat deze bus (een tijdelijke huurauto totdat mijn nieuwe bus arriveert) zeer waarschijnlijk begin volgende week wordt vervangen door…. m’n nieuwe bus. Very Happy Of daar ook een trekhaak op zit weet ik niet.

Hoop ik dat je nieuwe bus ook een trekhaak heeft Wink

In ‘t uiterste geval zal ik toch een autotransporter of een bus+autoambulance moeten huren, maar ‘t is leuker en aanzienlijk minder kostbaar (denk ik) als het met jullie hulp lukt. Autotransporter/oprijwagen zal rond de 250 tot 300 euro kosten excl. brandstof, bus+autoambulance niet veel minder Shocked

Ondertussen blijf ik ook nog even doorzeuren over een Exportkennzeichen en een Sicherheitsprufung (verkürzte Hauptuntersuchung). Volgens mij is dat een verkort technisch onderzoek (dus geen volledige TUV/APK), en ik kan me dus ook niet voorstellen dat das Loch im Schweller (doorgeroeste dorpel) daarvoor een groot bezwaar zou zijn. Verkoper denkt er anders over.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 oktober 2006 03:08 AM
  [ # 44 ]

Zondag?

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 17 oktober 2006 03:17 AM
  [ # 45 ]
mpostma schreef:

Zondag?

Owww, dan is technisch evenement van de CX-club… Maar ik zal misschien andere prioriteiten moeten stellen Rolling Eyes

Profiel  

3 van de 27
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook