Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tom Duckpower schreef:
wat ik bedoel te zeggen is…...
......dat het punt dat je probeert te maken in zijn totaliteit niet relevant is in dit topic.
Duidelijk is wel dat je bij Duckservice een gemoedelijke sfeer aantreft en dat je geen toestemming hoeft te vragen als je elders iets wil kopen.
Hiermee werd gepoogt duidelijk te maken dat je als vaste klant vaak net ietsje meer service krijgt dan een sporadische bezoeker. Bij deze toko krijg je dat beetje extra service ook als je af en toe elders je materiaal koopt.
Natuurlijk wist iedereen dat wel, maar bij een enkeling was dat geloof ik nog niet helemaal duidelijk.
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
msk69 schreef:Kees-Jan Smit schreef:Ik zit in een soortgelijk restauratieproces. Ik heb een nieuw De Graaf-chassis gekocht incl. orginaliteitsbewijs met uniek serienummer van het onderdeel (het chassis dus). Van het oude chassis heb ik het nummer uitgeslepen en dat stuk oud ijzer bewaar ik nu goed. Van het hele proces maak ik ook uitbundig veel digitale foto’s zodat je daarmee ook logisch kunt aantonen dat je alles legaal hebt gedaan.
het nieuwe nummer wordt er trouwens niet meer in’geslagen’ maar gegraveerd. Modern joh!
Okee, dus eigenlijk kan marktplaats afgespeurd worden, zag daar b.v. een afgeblazen kitcar project, alles lag uit elkaar, en een heel slecht chassis erbij… was ondertussen belastingvrij.
plaatjes schieten van de hele muk, en stuk metaal uit chassis met het nummer slijpen, en het nieuwe chassis opbouwen..
:
Als je een chassis met kenteken hebt waarvan alle nummers kloppen, en de juiste papieren erbij (denk ook aan het identificatieplaatje op de koets!) dan moet dat volgens mij kunnen (maar dubbelcheck het wel effe, ik wil niet dat jij straks met een ongeldig project bij de RDW wordt uitgelachen). Maar wat ga je doen met al die kitkartroep? Een winkelwagentje pimpen?
Kees-Jan Smit schreef:
Als je een chassis met kenteken hebt waarvan alle nummers kloppen, en de juiste papieren erbij (denk ook aan het identificatieplaatje op de koets!) dan moet dat volgens mij kunnen (maar dubbelcheck het wel effe, ik wil niet dat jij straks met een ongeldig project bij de RDW wordt uitgelachen). Maar wat ga je doen met al die kitkartroep? Een winkelwagentje pimpen?
Het identificatieplaatje v/d/ koets had ik idd nog niet aan gedacht..
bedankt voor die tip..
Die kitcar is nooit een feit geworden, ze hadden alleen de eend totaal ontmanteld..
zal nog eens bij de RDW dubbelchecken..
Groet, Marco