4 van de 27
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 17 oktober 2006 12:28 PM
  [ # 46 ]

oei, ben de draad een beetje kwijt….
vrijdag ben ik iig definitief vrij, van broertje (de mijne dan) heb ik niks gehoord, zaterdag (bus wouter, rijbewijs alex (half dagje vrij nemen) )zou een goede zijn: vroeg vertrekken ivm overschrijven. Zondag motortje overlepelen.
nog beter: volgend weekeinde zaterdag rijden.
anders idd as vrijdag kijken/ overschrijven later halen, maar ja da’s best zonde van het benzinegeld, als ik nou diesel/lpg had….

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 17 oktober 2006 10:16 PM
  [ # 47 ]

Ik vind dat technisch evenement ook best interessant… Kom anders nooit op CX dingen terwijl ik lid van de club ben! En het ligt praktisch naast de deur, tenzij het opeens niet bij Beau wordt gehouden.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 18 oktober 2006 03:07 AM
  [ # 48 ]

Ik zou graag a.s. zaterdag mijn BX van een andere motor willen voorzien. Dan hebben we (Wouter, Alex en ik) in ieder geval nog een dag uitloop. Je weet maar nooit met dit soort klusjes…. Rolling Eyes Ik kan me het laatste grote klusje nog goed herinneren wat we op dezelfde locatie deden… Dat werd een leuk slaapfeest.  Razz

Persoonlijk zou ik dus liever a.s. zaterdag laten staan zoals het stond (is dat goed, Wout?)

Volgende week zaterdag kan ik uiteraard wél helpen met jullie. Ervan uitgaande dat ik dan nog de huidige 92-BX-FF rijd. Die kan wel tegen een stootje want het is toch maar een huurauto.  Laughing  Laughing

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 18 oktober 2006 12:49 PM
  [ # 49 ]

als dat kan peter zou dat toch de beste optie zijn. Het liefst dan ook overschrijven, maar mocht dat voor de verkoper een probleem zijn dan gaan we dat vrijdag doen. Ik heb dan nog een week om de garage te ontdoen van de restanten van eerder genoemd ‘slaapfeest’ (dus: motorwissel en berg gt spul in belgie ‘dumpen’).
wat zeg jij ervan?

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 18 oktober 2006 09:15 PM
  [ # 50 ]

Zaterdag 28-10 kan de verkoper niet, zondag 29-10 ophalen/betalen is prima, als we een beetje vroeg in de middag komen. Lukt dat ook voor jullie?

pb/mail me anders even emailadres Wink

Profiel  

broertje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62

Gepost: 18 oktober 2006 11:33 PM
  [ # 51 ]

re

AAAAAAH NEE HE!!!!! Mijn auto heeft lekker wel een trekhaak Twisted Evil  Twisted Evil  Alleen hij is een beetje licht en ik heb geen E Sad (ooit misschien)

Opel: Overal Plezier En Liefe Twisted Evil

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 19 oktober 2006 01:00 AM
  [ # 52 ]

Ik kan vragen voor as zondag of volgende week zo. Wat ik bedoel met die pug205, staat er trouwens ook wel, is dat ik de ambulance die kant op kan schoppen. Oftewel leeg met dat ding achter de pug naar bijvoorbeeld utrecht om dan om te kopellen.

Zoals ik al zei; ik kan vragen of ik hem kan lenen hiervoor. Geen garantie, het is immers niet voor mezelf, niet binnen nederland en ik wil het liefst zelf mee rijden aangezien ik volledig verantwoordelijk voor ben!

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 oktober 2006 01:25 AM
  [ # 53 ]
GoodOldDiesel schreef:

Ik kan vragen voor as zondag of volgende week zo. Wat ik bedoel met die pug205, staat er trouwens ook wel, is dat ik de ambulance die kant op kan schoppen. Oftewel leeg met dat ding achter de pug naar bijvoorbeeld utrecht om dan om te kopellen.

Zoals ik al zei; ik kan vragen of ik hem kan lenen hiervoor. Geen garantie, het is immers niet voor mezelf, niet binnen nederland en ik wil het liefst zelf mee rijden aangezien ik volledig verantwoordelijk voor ben!

Duidelijk (en welkom Wink ) maar eea hangt nu ook af van of XBXG (met bus) en Alcyone zondag de 29e kunnen. Het zal iig niet komend weekend worden.

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 19 oktober 2006 01:41 AM
  [ # 54 ]

Euhm gaan we in colone? Ik had begrepen dat er 3 personen in de bus passen. Dat zouden dan zijn; ik (G.O.D.), XBXG (huurder van bus) en de eigenaar zelf: Beerpeet.

De rest gaat mee in de laadbak? De bank van tante Cor erin en gaan met die banaan?
Of rijd er iemand mee?

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 oktober 2006 01:56 AM
  [ # 55 ]

Blij dat ik geen Logisticus ben Wink Maar was nu wel handig geweest.

Handigst is:
XBXG bust
Alcyone piloteert
woutersmits TomTomt
En ik in de laadbak…

Dan dus een aanhanger huren, hoef jij, G.O.D., ook niet uit het hoge noorden neder te dalen Wink

Maar als Alcyone en/of XBXG zondag de 29e niet kan, doe ik misschien graag alsnog een beroep op je.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 19 oktober 2006 02:33 AM
  [ # 56 ]

Ik heb heel het weekend 28/29 oktober vrij, dus u roept maar of u mij nodig heeft.  Wink

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 19 oktober 2006 02:38 AM
  [ # 57 ]
beerpeet schreef:

Blij dat ik geen Logisticus ben Wink Maar was nu wel handig geweest.

Handigst is:
XBXG bust
Alcyone piloteert
woutersmits TomTomt
En ik in de laadbak…

Dan dus een aanhanger huren, hoef jij, G.O.D., ook niet uit het hoge noorden neder te dalen Wink

Maar als Alcyone en/of XBXG zondag de 29e niet kan, doe ik misschien graag alsnog een beroep op je.

Jan Kuyntjes uit Nieuwland (bij Leerdam) verhuurt eentje voor 30 euro per dag.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 20 oktober 2006 09:26 PM
  [ # 58 ]

En Confused:

Staat ie al voor de deur?  Very Happy

Zijn er al foto’s?

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 21 oktober 2006 12:24 PM
  [ # 59 ]
XBXG schreef:

En Confused:

Staat ie al voor de deur?  Very Happy

Zijn er al foto’s?

ja, en ja, maar nog nie hier Wink
maar jij ziet hem over 6 minuten

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 21 oktober 2006 12:35 PM
  [ # 60 ]

verder was de vorige eigenaar (alex) in het bezit van een prachtige visa varkensneus (33000 km) en stonde er in die garage waar de bx stond nog een aantal prachtige citroentjes (mn cxxen)
meer foto’s volgen en peter mag er verder een verhaaltje bij schrijven.
(als ie terug is van amsterdam…)

Profiel  

4 van de 27
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook