3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Dyane afgefikt…......
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 18 oktober 2006 02:17 AM
  [ # 31 ]

geen woorden voor Evil or Very Mad

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 18 oktober 2006 02:19 AM
  [ # 32 ]

Tja, van mijn kant een zelfde bericht.

Ik heb begrip voor bijna alle soorten wangedrag, omdat er meestal nog wel een verscholen begrijpelijke reden achter zit. Dit gaat mijn bevatting echt te boven….

ik hoop dat je gauw een ander leuk a-type vindt, gelukkig komt dit soort narigheid niet vaak voor.

Corrosion sympa!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 oktober 2006 02:41 AM
  [ # 33 ]

heel erg dit…..  Crying or Very sad

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 18 oktober 2006 02:42 AM
  [ # 34 ]

Shocked  Shocked  Shocked  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad

Sjone Rens, ik begrijp maar al te goed hoe fijn je je Dyane vond. De mijne was eveneens een heerlijk karretje om mee te rijden (gelukkig is ie nu in goede handen in Friesland). Ik heb er geen woorden voor dat ‘mensen’ de fik willen steken in auto’s in het algemeen en 2CV/Dyane in het bijzonder. Werkelijk het tuig van de riggel…  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad

Sterkte en succes met de afwikkeling.

Kun je nu nog íéts terugkrijgen van je verzekering? (Dat heb ik zo globaal lezend door dit topic niet kunnen opvangen).

Profiel  

Apprentice
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 757

- 2CV 6
Gepost: 18 oktober 2006 02:51 AM
  [ # 35 ]

Die auto is van een buurman van mij geweest. Er is in de periode dat hij ‘m had diverse keren ingebroken in de auto door junks. Een keer lag er zelfs eentje in te slapen toen hij ‘s morgens naar z’n werk wilde.
De laatste keer dat ze met hun tengels aan die auto zaten hebben ze ook geprobeerd om ‘m te jatten. Bij die poging is toen veel schade aangericht. Het begint er bijna op te lijken dat ze die auto gewoon op de korrel hebben gehad, ondanks dat ’ ie nu een andere kleur had…
Heel jammer. Hij zag er net weer heel aardig uit in het blauw.

Profiel  

Rens
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 269

Gepost: 18 oktober 2006 12:02 PM
  [ # 36 ]

Klopt! De auto is afgelopen half jaar bij de vorige eigenaar al een paar keer het slachtoffer geweest. De laatste keer hebben ze met een aansteker het dak proberen aan te steken. Toen was die nog fel-groen! Mede daarom hebben we hem een ‘bescheiden’kleur blauw gegeven, maar het mocht helaas niet baten….

Van de verzekering krijg ik niets terug. De auto was alleen nog maar WA-verzekerd. De opknapbeurt was net achter de rug. Volgend weekend zou de auto nog een grote beurt krijgen en twee nieuwe bandjes. Daarna zaten we er over te denken om hem te laten taxeren om als dit zou gebeuren ieg iets terug zouden krijgen van de tijd en geld die we erin hebben gestoken.

Bedankt voor alle reacties. Ik hoop dat er iemand het kenteken nog een nieuw leven in wil blazen. Origineel was de kleur zwart .....Sad

Grtz,

Rens

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 18 oktober 2006 12:20 PM
  [ # 37 ]

Pff sterkte man, echt enorm balen zoiets. zeker als je hem net opgeknapt hebt. Wat zijn dat voor idioten die dat doen zeg. Je zou ze toch zelf op de brandstapel gooien.  Evil or Very Mad

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Rens
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 18 oktober 2006 12:25 PM
  [ # 38 ]

De Dyane gaat naar Duckservice in Roden. Daar stonden nog twee Dyane’s die eventueel ‘iets’ konden gebruiken, en zo blijft het kenteken ieg bewaard. Jeroen zag ook de waarde van het Dyane-kenteken wel in!

Opgelucht dat de Dyane nu niet direct naar de oud-ijzer boer gaat, maar in goede handen terecht komt!

GRtz,

Rens

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 18 oktober 2006 10:14 PM
  [ # 39 ]

Ik ben blij dat de Dyane op die manier niet helemaal weg is.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27922

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 oktober 2006 10:50 PM
  [ # 40 ]

erg zonde allemaal hoor Sad
ik hoop dat je zelf beetje snel over de schrik heenkomt!

wel goed om te horen dat er nog iets met de auto gaat gebeuren Smile

wat komt er als vervanger, of nog niet over nagedacht?

Profiel  

Rens
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 19 oktober 2006 05:53 PM
  [ # 41 ]
arjan_verkade schreef:

erg zonde allemaal hoor Sad
ik hoop dat je zelf beetje snel over de schrik heenkomt!

wel goed om te horen dat er nog iets met de auto gaat gebeuren Smile

wat komt er als vervanger, of nog niet over nagedacht?

Een vervanger is mijn eend uit 1980. Deze staat nu in de schuur te wachten tot restauratie. De planning is dat deze komende kerstvakantie uit en in elkaar gaat. Hopelijk volgend voorjaar weer rijden in een A-type! Smile

Ikke wil m, wel hebben. Hang ik m’ in de boom en maak er een mooi tuin decoratiestuk van! Verlichting erin en ik heb een verlichte patio. Of een bubbelbad er van! Laat maar horen of je hier oren naar hebt!

Helaas, de auto is al weg naar duckservice in Roden. Daar word al het bruikbare er nog uit/af gehaald en de rest naar het oud-ijzer! Zo blijft er ieg nog een Dyane-kenteken over!

Rens

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 19 oktober 2006 06:02 PM
  [ # 42 ]
Huis aan de Dyk schreef:

Ikke wil m, wel hebben. Hang ik m’ in de boom en maak er een mooi tuin decoratiestuk van! Verlichting erin en ik heb een verlichte patio. Of een bubbelbad er van! Laat maar horen of je hier oren naar hebt!

Vergeet je niet iets???

Een beetje medeleven zou niet misstaan ofzo…

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 20 oktober 2006 02:08 AM
  [ # 43 ]
Rens schreef:

De Dyane gaat naar Duckservice in Roden. Daar stonden nog twee Dyane’s die eventueel ‘iets’ konden gebruiken, en zo blijft het kenteken ieg bewaard. Jeroen zag ook de waarde van het Dyane-kenteken wel in!

Opgelucht dat de Dyane nu niet direct naar de oud-ijzer boer gaat, maar in goede handen terecht komt!

GRtz,

Rens

Kijkaan, dat is in ieder geval nog een geluk bij een ongeluk:

Arrow nu Duckservice ‘m overneemt, zorgen zij er in ieder geval voor dat er nog iets overblijft van de Dyane.
Moet je je voorstellen dat ie zo naar de oudijzerboer was gegaan. Dan hadden de daders ‘gewonnen’, en jij zit in de puree zonder een uitkering van de verzekering. Je had dan echt alles verloren. Dan hadden de daders zowat hun ‘zin’ gekregen.

Profiel  

LEiPiE
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 142

- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Gepost: 20 oktober 2006 04:25 AM
  [ # 44 ]

Niet te geloven dat mensen zo iets doen Sad
(ik (van ‘78 ) heb vroeger nog geleerd dat je domweg met je poten van andermans spullen afblijft, maar dat is tegenwoordig niet meer standaard opvoeding denk ik, bah).
Ben er bij m’n HY ook heel erg bang voor, gelukkig is de campus hier in Enschede -waar hij gewoon buiten staat- niet de meest vandalistische plek (zelfs bezopen studenten hebben er tot nu toe nog af kunnen blijven).
(aan de andere kant: Groningen is nou ook niet echt crime-central…)
Maar denk dat ik ‘m toch maar op kortere termijn laat taxeren en dan eventueel na alle geplande wijzigingen dan maar hertaxeren ofzo…
wilde ‘m namelijk meteen al vol verzekeren, maar ja eerst LPG, ander interieur, maar toen ging ‘t een stuk en ‘t ander etc… enfin we zijn al weer anderhalf jaar verder en hij is alleen maar minder waard geworden omdat ik er van alles uit heb gesloopt om te vervangen.

Sterkte in ieder geval!!

Profiel  

Rens
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 20 oktober 2006 01:42 PM
  [ # 45 ]

Zo dacht ik over Groningen ook! En op zich geloof ik ook nog steeds in het goede van de mens. Dit uitschot dat dit gedaan heeft is niet een maat oid voor Groningen of voor waar dan ook.

De andere autos ga ik absoluut beter verzekeren. Het kost wel wat moeite extra maar zo krijg je ieg iets terug, ipv achterblijven met lege handen!

Mooie HY trouwens, je moet er niet aan denken dat daar iets mee zou gebeuren! Sad

Rens

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook