Lucas Unger schreef:Ik heb gisteren in Frankrijk de nieuwe C5 gespot! Zonder camouflage nog wel, de vormgeving kan op zijn minst opvallend worden genoemd.
Natuurlijk heb ik een foto gemaakt.
Groet,
L
wel met erg groot open dak
en z’n luchtferfrisser uit de C4 is denk ik geen verkeerde optie
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Niewe C5
Lap, voila,
zie je wel. alweer een donkere (blauwe) kleur.
Gaat weer jaaaaren duren voor die in Rouge profond te krijgen is.
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
In deze link is een op de Passat gebaseerde interpretatie te zien van de nieuwe C5 (+ doorbladerend de nieuwe C3, Picasso en C7) volgens Autojournal.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
PBO schreef:In deze link is een op de Passat gebaseerde interpretatie te zien van de nieuwe C5 (+ doorbladerend de nieuwe C3, Picasso en C7) volgens Autojournal.
best aardig allemaal, op die traktor na
C5 2007/2008!
Nieuwe inpressie van de Citroen C5, op het eerst gezicht veelbelovend als je het mij vraagt en een stuk waarheidsgetrouwer dan voorgaande inpressie’s.
Min punten:
- te hoog C4 gehalt (speigels en daklijn;
- te hoog op de poten.
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
mwa ik vind hem niet echt mooi:
hij is niet zo elegant
C6 interieur (C6 interieur is wel erg mooi, maar niet orgineel voor de C5)
te grote bek
Aldi of Lexus (?) achterlichten…
ben verder wel erg benieuwd naar de echt C5 II maar dat word nog even wachten denk ik zo
http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/topsecret/205/mg_8700_citroen_nouvelle_c5.php
Dit wordt hem echt.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
ik hoop het niet ;-(
anders wordt het doorsparen voor een c6 of (weer) naar een ander merk kijken….
Re: C5 2007/2008!
mcitroen schreef:Nieuwe inpressie van de Citroen C5, op het eerst gezicht veelbelovend als je het mij vraagt en een stuk waarheidsgetrouwer dan voorgaande inpressie’s.
Wel handig; zo’n afneembare grill die je bij de voordeur kan leggen om de modder van je schoenen te schrapen.
Eigenlijk zou je eerst een ontwerp-examen moeten afleggen voordat je met je fikken aan Photoshop mag zitten…
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
M&M schreef:Arno schreef:
http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/topsecret/205/mg_8700_citroen_nouvelle_c5.php
Dit wordt hem echt.
Die zwerft al lang over het net , en dat is ‘m zeker niet .... die hadden ze ook al voor de C5 II gebruikt
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, wat spuuglelijk! :klunck
ik denk dat Citroën er wel wat moois en apparts van gaat maken na de C6 en C4.
Peugeot zou ook wel meewerken voor een appart model, omdat zij met de 407 het zelfde hebben gedaan…
dus ik heb er wel vertrouwen in!
klein ideetje van hoe ik de nieuwe C5 wel zie zitten:
www.jvdb.tk schreef:
Prachtig ontwerp zou dit zijn.
Heel wat beter dan die saaie C5 Vs. 1 en Vs. 2
Dit lijkt opvallend veel op een moderne uitgave van de eerste versie van de Rover 3500 uit de jaren ‘70.
Zoals ik juist de AX (II) een gemoderniseerde versie vind van de oorspronkelijke Mini (zeg ik als voormalig Morris Mini-rijder).
Qua rijgedrag, qua gebruiksgemak en vindingrijkheid van ontwerp, en state-of-the-art.
(De huidige “Mini” is gewoon een BMW).
C5 ph.1 1.8 16V Break (2001) 264.000km
Land Rover Lightweight 24V FFR (1982) 28.000km
Vroeger: BX ph.2 RD Break (1984) - AX ph.3 1.5D (1996) - Xsara ph.2 Coupé 2.0 HDi 90pk (2003) - C3 1.4 HDi 60pk (2003) - C5 ph.1 HDi 110pk Break (2003) - AX ph.2 1.1i - Xantia X1 1.9TD SX Break (1997) - Xantia X2 2.0 HDi 90pk Break (2000)
Waar zijn toch de tijdloos mooie modellen gebleven…? Het zijn allemaal Japanners tegenwoordig.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
dit kan ik wel wat waarderen maar de rest wat een VW/BMW aftreksels
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?t=455
en dat moet dan mooier zijn dan de PH1 en PH2 ops:
we wachten maar eens af