Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Zijn er mensen die dit hebben besteld?
Is dat wat? Lijkt ons handig om een dicht dashboardkastje te hebben maar is het wel een beetje degelijk?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
die wat ik op de Berlingo had dat was maar
was zelfs al eens vervangen omdat het aan 1 kant niet mooi afsloot
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Nee, is echt een optie die je apart moet bestellen. Kun je dan laten plaatsen of zelf doen. Vroeg me alleen af of het wel een beetje stevig is.
Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Nee, is echt een optie die je apart moet bestellen. Kun je dan laten plaatsen of zelf doen. Vroeg me alleen af of het wel een beetje stevig is.
http://www.citroen.be/Site/Services/Accessoires.aspx
op de belgische site staan foto’s
en hebben ze er een blikje cola op staan als hij open geklapt is
Deurtje voor handschoenenkastjeOmschrijving en samenstellingDit deurtje is in perfecte harmonie met het dashboard (Identiek materiaal, kwaliteit en
kleur) Het deurtje biedt u een geïntegreerde bekerhouder en knijper voor kaartjes.
GebruiksaanwijzingEenvoudige montage d.m.v. 3 vijsjes.(nl =schroefjes)
Aanvullende productenCentrale armsteun met opbergvakVertikaal opbergnetOpbergvak voor CD’sLeeslampjeReferentie en prijsReferentie :9425A4Prijs* :40,00 €
* De prijzen zijn incl. BTW en excl. montagekosten. Om de prijs incl. montage te bekomen, gelieve uw Citroën
verkooppunt te raadplegen.
- BX 14E
- C1 C1 Selection
We bestellen hem gewoon. En ook al een montagehandleiding op internet gezien, is erg simpel.
Nissan X-Trail ‘17
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Klepje is besteld
Nissan X-Trail ‘17
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Is dus wel een beetje stevig? Bij ons is ie in bestelling en zal er tzt wel door de dealer opgezet worden.
Nissan X-Trail ‘17
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Klepje dit weekend gemonteerd. kinderlijk eenvoudig. Echt een aanrader voor 40 euro. Snap niet dat het ding er niet standaard inzit. Volgens de monteur kwam dat wel bij een facelift of zo.
Nissan X-Trail ‘17
Ik vond de C1 al zo’n potentieel losserammel spulletjes dashboard hebben met als die open opbergbakken. Wat dat betreft zal dit wel helpen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Kan je niet goedkoper een klepje bij de toyotadealer bestellen?
kosten inclusief BTW 35,99 ( 50,67 euro inclusief bevestiging)
of zit er kleurverschil tussen de merken onderling?
en/of pas hij niet ?
mvg Hogie
Gisteren klepje gehaald bij de toyota, bevestiging is super simpel. ( binnen 1 minuut) moet nog wel even het touwtje bevestigen, maar moet even precies uitmeten waar ik een gaatje moet boren.
Dat ze dat alvast niet in de fabriek gedaan hebben?
Het lijkt erop dat er toch wat veranderd is mbt de bevestiging, de foto boven in de topic laten toch een ander klepje zien. Ook het handvat is anders, vierkant maar past perfect bij de rest van het interieuer.
Jammer dat ze niet een korte beschrijving bij het klepje gedaan hebben, mn waar het gaatje precies gemaakt moet worden.
Voor de rest ziet het er super strak uit.
Breinstein schreef:Ik volg dit topic met zeer veel interesse, want ik wil dit zelf ook inbouwen in mijn C1. Het ziet er simpel uit maar in hoeverre is dit zo? ik ben zelf niet de allerhandigste maar zou het wel graag zelf in willen bouwen. moet je zelf bijvoorbeeld gaten maken in je dashboard?
nee die gaatjes zitten eral alleen dat lusje moet je vast zetten.
Totaal aantal Berichten: 7
- C3 1.4 Exclusive
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Het Topic is alweer wat ouder maar ik heb sinds oktober 2013 ook een C1 (uit 2006) met 41000 km op de teller.
Het is volgens mij de kaalste versie die er is dus ook hier zit het klepje er niet standaard in. Zelfs geen centrale vergendeling (deze heb ik er voor 35 euro en een zondag klussen ingezet, met afstandsbediening).
Ook heb ik er een nette middenarmsteun ingezet (alsof er niet genoeg opbergvakjes in zitten. .
Maar ik dwaal af…
Ik wil dus ook een Dashbordklepje aanschaffen. De goedkoopste die ik heb gezien zijn 40 euro (excl. verznedkosten)
Heeft iemand toevallig nog slimme suggesties om er goedkoper aan te komen?
Ik las hier en daar al dat de montage een stukje cake is, dus daar maak ik me niet echt zorgen om.
Ferry
C3
Totaal aantal Berichten: 823
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Advies, koop de klep gewoon bij de dealer. Je hebt dan een gemodificeerde. Het oude type gaat na enige tijd wijken en het grendeltje schiet er steeds uit. Ik kreeg bij de dealer, onder garantie een nieuwe, inclusief de de- en montage.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Misschien bestellen via REFZ van http://www.citybugclub.nl ?