2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Rode STOP lampjes op dashboard branden met regelmaat
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 20 oktober 2006 01:12 AM
  [ # 16 ]
Daantje schreef:

Kan het de voorraadbol zijn? Probleem heeft een vriend van mij ook met zijn CX. Daar schijnt het de voorraadbol te zijn.

Wanneer voorraad bol te weinig (of geen) druk heeft zal de HD pomp harder moeten werken (ofwel tikken). Ik kan me niet echt voorstellen dat de voorraad bol dit kan veroorzaken.

Profiel  
 
Richard Kruizinga
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 194
Geregistreerd: 14-07-2004

Gepost: 20 oktober 2006 07:36 PM
  [ # 17 ]

Lijkt me gewoon een elektronische storing. Zo eentje waar de XM beroemd mee is geworden. De tip van kabelboom controleren lijkt me een goede, je hebt vast kortsluiting in de auto.

Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)

Profiel  
 
KlaasBaas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 411
Geregistreerd: 26-04-2006

Gepost: 20 oktober 2006 07:59 PM
  [ # 18 ]

Zo zo even op een zaterdagmiddag de kabelboom doorfluiten.

Ik zou primair de touwtjes doormeten die in relatie staan
tot het probleem dan.

De hele boom…. Dat is niet niets.

KB

XM 2.0 CT VSX

Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!

Profiel  
 
kalmah01
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 86
Geregistreerd: 12-10-2006

Gepost: 20 oktober 2006 08:29 PM
  [ # 19 ]

Bij stationair draaien lichten ze niet op. Ik moet wel zeggen dan mijn pomp redlijk hard moet werken maar dan zou idd bij stationair toerental de lampjes ook moeten gaan branden en dat doen ze dus niet. Ik ga maar eens aan de kabelboom hangen en kijken of er dan iets gaat oplichten. Bedankt voor de tip.
Hans

Ik snap niet waarom niet iedereen XM rijdt.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook