Dan rijd ik een MTC.
Maasland Taxi Centrale.
Ik ga er vanuit dat hij een tikfout maakte.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zolang er maar wordt genoten! :fijnsturen
En genieten doe ik in mijn V6
Ford Focus 1.6 16v Trend 2007 205dkm
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic 2011 81dkm
Ex.
1x Renault Clio 1.4 16v Ludo 2001
2x Xantia 1.8 16v G3
1x Xantia 2.0HDI 110 pk
1x C3 1.4 16v X-TR 2004
XM V6 Ambiance Aut.+Leer
Citroën Xantia 2.0 16v berline 2000 148dkm
M’n XM gaat al heel wat jaartjes mee: aangeschaft door buitelandse zaken heeft ze van 92 tot 98 dienst gedaan.
Daarna wat stilletjes in een hoekje bij een dealer gestaan. Aangekocht door een liefhebber die haar tot dit jaar gereden heeft.
Wel wat achterstallig onderhoud, maar sinds ik haar nu in mijn bezit heb is ze helemaal opgeknapt .
Heb al wat auto’s versleten (Volvo, Porsche, Renault ... en niet per se in die volgorde) maar XM vond ik altijd al mooi. Helaas werd die liefde door m’n vrouw niet gedeeld (“wat een lelijk ding”) .
Maar toen ik deze zag was ik totaal verkocht. Ik niets gezegd, de koop al gesloten. Daarna voorzichtig laten weten dat ik misschien wel een XM zou kopen….Na wat discussie de auto opgehaald
Naar Ton van Soest gegaan om te vragen wat er zoal aan schortte.
Dat was een hele waslijst (stilstand, daarna veel km’s met weinig of geen onderhoud). Dit heb ik laten repareren. Voor het eerst dat ik 1465 euri afrekende met een grote glimlach!
Dus voor nu zoemt m’n 3.0 V6 Exclusive automaat weer als een zonnetje.. en kosten..och..zolang ik de bedragen deel door 3 zal er thuis niet te veel hommeles komen
William: Berijder van Franse slag(schepen)
1992 3.0 V6 Exclusive
1996 2.0 16v Prestige (“Valerie”)
Sinds kort rijd ik ook XM en kom woorden tekort voorlopig…. wat een geweldige auto…( maar dat wist ik eigenlijk wel, want anders was ik niet overgestapt van een xantia op deze XM….)
Hiebij een link naar een paar foto’s die ik onlangs genomen heb…..
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
mooie kleur!
Ik vind het zelf geen “mooie” kleur, maar PRACHTIG…
Maar dat was niet de reden om deze mooie dame te kopen…
Zijn er meer auto’s bekend met deze kleur?? Want ik zie sowieso weinig XM’s en zeker niet met deze kleur (bleu balmoral)
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
Kars schreef:Sinds kort rijd ik ook XM en kom woorden tekort voorlopig…. wat een geweldige auto…( maar dat wist ik eigenlijk wel, want anders was ik niet overgestapt van een xantia op deze XM….)
Hiebij een link naar een paar foto’s die ik onlangs genomen heb…..
mooie kleur
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Kars schreef:Ik vind het zelf geen “mooie” kleur, maar PRACHTIG…
Maar dat was niet de reden om deze mooie dame te kopen…Zijn er meer auto’s bekend met deze kleur?? Want ik zie sowieso weinig XM’s en zeker niet met deze kleur (bleu balmoral)
Errug mooi, maar ik denk dat er (hier) indertijd meer gekozen hebben voor Bleu Mauritius, met slecht weer en een beetje zon fonkelt die gelijk, Balmoral (of het vergelijkbare Buckingham) blijft IMHO net een beetje te grijs. Lichte kleuren (dus niet lichtgrijs of wit) zijn voor grote auto’s in het algemeen zeldzaam.
Texter heeft er een in buckingham, enige ander balmoral in het register is een xantia (spookeend)
Ik zou wel even doorsparen voor een setjes etoiles.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Kars schreef:Ik vind het zelf geen “mooie” kleur, maar PRACHTIG…
Maar dat was niet de reden om deze mooie dame te kopen…Zijn er meer auto’s bekend met deze kleur?? Want ik zie sowieso weinig XM’s en zeker niet met deze kleur (bleu balmoral)
Garage de Meer in Harkema had er 1 een tijd te koop staan, een 2.1TD. De auto had schade gehad aan de voorkant en zij hebben dat weer gerepareerd met een type II grill en type I bumper. Werkelijk fantastisch!!! Die had trouwens ook geen spoiler op de kofferklep.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Idd mooie, opvallende kleur. Voor mijn gevoel (n.a.v. de foto’s) was Buckingham nog een tikkie lichter, “staalblauw” zou ik dat noemen. Nog mooier in mijn geheugen, maar wellicht is de combinatie van foto/monitor bij deze Balmoral niet 100%?
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
De kleurcode van mijn auto is KPBC…...
KPB moet het denk ik zijn.
Ja aparte kleur, wel even wennen. Wel mooi overigens.
Over het verhaal van Serge over “ook geen spoiler”.
Ik dacht altijd dat mijn XM vanuit de fabriek af geen spoiler had.
Maar gister ben ik bij Le Velo (D’Haag) geweest om de hele
historie van mijn XM te vragen.
Deze kreeg ik direct, waarvoor nogmaals mijn dank !
En wat bleek, de spoiler is er direct afgeschroefd, en de gaten
zijn dicht gelast. Je ziet er niets van, vandaar dat ik dacht dat het
vanaf de fabriek kwam.
En volgens mij stonden er 2 ETW gekleurde C6’en.
Vast een opvolger van mijn ETW gekleurde XM die veel
in D’Haag had rond gereden.
En natuurlijk even een C6 folder meegenomen
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Er staat duidelijk KPBC. Waar de C voor staat weet ik niet, maar denk dat dat te maken heeft met metallic lak :