Ik vrees dat een AX GTI de laatste stap is in de ontwenningskliniek voor Citrofielen
We raken zo gewend aan het redelijk degelijke ontwerp, dat lekker hobbelt en stuitert in plaats van zweeft en lekker direct reageert….
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
paso schreef:
maar waarom geen Citroën diesel? toch niks mis mee
Met Peugeot diesels is idd helemaal niks mis
Haha, ik denk dat daar meer mensen last van hebben.
Ik kende overigens maar 3 mensen van dat forum.
Later ben ik brutaal bij aan mee staan gluren en als het gesprek me beviel dan stelde ik me voor
Maargoed, hoop mensen ontmoet, was erg gezellig en lekker druk…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik vond in ieder geval gazelli hoor
Mooie Gti heb je trouwens!!!
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Ik merkte trouwens dat als je niet bij je auto gaat staan er ook niemand interesse in toont, ben dus mooi uit de buurt gebleven en dan is ie toch nog opgevallen tussen al dat GT GTI 16v en 1.6/1.8/1.9/2.0/2.1en 3.0 geweld
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Heeft er ook mee te maken waar je ‘m naast zet he
Had er zelf ook last van hoor, ik stond naast die superslick GT carb van Killer, zag hooguit een knipper van de mijne op een foto….
En vandaag was er sowieso een erg hoge opkomst van super gepimpte AX’ies.
Groet, Rogier
Simpele Ziel schreef:Ik merkte trouwens dat als je niet bij je auto gaat staan er ook niemand interesse in toont, ben dus mooi uit de buurt gebleven en dan is ie toch nog opgevallen tussen al dat GT GTI 16v en 1.6/1.8/1.9/2.0/2.1en 3.0 geweld
Ik ben er achter gekomen dat je auto iets aparts moet hebben wil je op de foto komen. Die van jou is verder zo goed als helemaal standaard en valt dus niet zo op. Kijk ook maar eens naar die van Bas, zie je ook nergens op de foto staan.
En er waren idd ook erg veel erg mooie AX-en!
Toen ik aankwam kon ik bijna geen plaats meer vinden!! Is me nog niet eerder gebeurd…
Ik heb je AX trouwens niet heel erg goed bekeken, heb hem wel gezien. Vond dat ie er nog best goed uitzag! En als je bij je auto stond had ik je zeker aangesproken.
Ik vond het in ieder geval gezellig!
Ik was toen nog even naar jullie toeglopen.
Heb heel de tijd zo goed als achter Bas aangelopen
Tsja, spaghetti, dempertje, chipje, luchtfiltertje…
leuk ding is dat.
Maargoed, de winterkomt eraan, de handjes gaan weer kriebelen en de agenda wordt weer volgepland met beurzen en shows.
Morgen neem ik mijn nieuwe radio in ontvangst, met een beetje geluk zaterdag de nieuwe aandrijfas eronder, zondag klepjes stellen en oliefilter wisselen, maandag een setje filters en tweeters kopen.
Dan zaterdag naar speed &design; inkopen doen.
Vervolgens nog even wat velgjes scoren en dan ben ik weer blij voor even…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Hey SZ, is dit niets voor jou?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mja….vind hem een beetje duur…
Opzich is het een nette prijs, maar die pijp is hooguit 40 euro waard en een nieuwe sebring einddemper is 90, kom ik aan 130euro voor een nieuwe uitlaat… En om eerlijk te zijn ben ik niet zo kapot van dubbel-rond…
Misschien als iemand nou eens die open uitlaat voor een sax/106 komt halen….
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo, de aandrijfas zit eronder… en was rijdt ie nou lekker soepel
De homokineet miste 1 kogel wat gelijk verklaarde waarom het bonken in 1x begonnen is.
Verder schakelt de auto nu zijdezacht door de nieuwe bakolie.
Ik ben weer helemaal happy
En al helemaal omdat het me slechts 99euro gekost heeft.
Even ter indicatie:
een aandrijfas bij de dealer(weliswaar nieuw) kost je 189.- en een imitatie 159.-
Ik heb de afgelopen dagen me even vermaakt met de camera van mijn telefoon, resultaten zijn te zien op www.dv-hf-04.nl.tt
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo, de velgjes zijn gekocht, maandag even nieuwe bandjes erom laten spannen, vandaag alvast anti-diefstal boutjes gekocht, maadag de oude aandrijfas inwisselen tegen een Renault Espace Bumperspoiler, de nieuwe Radio met dvd zit erin evenals de subwoofer+versterker die eveneens van Kenwood zijn en de boel grondig verankerd aan de auto.
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ja hé, ik ga het ze niet makkelijk maken he
Maargoed, het zijn 15” BWA Icewind’s
Ik sta te popelen, zeker nu de XM op de lmv’s staat…
Ex BX 16v, Ex AX GTI